![]() |
Quote:
Precies... maarja dan krijg je zometeen: "moete eens een meldpunt tuners oprichten"... De bedoeling is dat ik morgen avond wel even langsrij met de caddy, jij nog heen bas? (bluebasterd) |
Is wel de bedoeling.
Misschien dat er nog meerdere mee willen ? Was eigenlijk in de veronderstelling dat t zaterdag was, zie nu morgenavond... :rolleyes: |
Nou straks is kijken in zaandam of er een beetje leuke carretjes staan bij kfc :D
|
Gaan er nog mensen vanavond, want dan kom ik ook wel ff kijken...
Edit: Zie dat er al 3 man gaat, ik kom ook wel :thumbup: |
Ik ga met een paar vw vrienden :D
|
Ik kom ook wel even kijken, moet toch is met een paar mensen beginnen komen vanzelf wel meer.
|
Dat lijkt mij ook
|
Even een paar foto's van vanavond:
PS.: Mijn 5e versnelling is er onderuit gevallen; als iemand die gevonden heeft... ;) |
Had wel wat meer vw opkomst verwacht eigelijk
|
Stond genoeg leuks tussen
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-SW7XDPGM-D.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoop volgende keer meer vw`s te zien :thumbup:
|
Er waren er toch een stuk of 18, plus een Skoda en een Audi. Plus mijn Golf, die ik maar even buiten beeld gehouden heb... ;)
|
Ik was dus met de rode polo.. en volgende keer met een kevertje :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De volgende is 10 mei :cool: |
Thanx for the pics.Alleen wat doet die rode Mazda er nou tussen?
|
Is van Gert-Jan van Kustom charged van deze dikke Karmann.
![]() En waarom mag er geen Mazda tusse staan... Staan toch ook Amerikanen tussen?(zie nu net dat het ook voor Amerikaanse auto's is) Maargoed, die Mazda staat er gewoon netjes bij, matrood/laag/wieltjes. Geen tuner of sjonnyhok. |
10/5 The Rebel Cruise Zaandam
10/5...10-05...10.05...10 Mei...10/05/2012!
|
Quote:
Was ook geen kritiek,alleen een vraag :thumbup: .Ik weet uit ervaring dat zo'n Mazda een onwijs lekker karretje om te rijden is :D .Die Karrman is VET,echt lowrider.Die Amerikanen vind ik ook leuk.Misschien dat ik er een volgende keer wel bij kan zijn :drive: 10-5-12,als ik tenminste niet weer dan moet werken :rolleyes: .Ga binnenkort naar Spanje en daar hebben ze mooie sleutelhangers van VW rond de 4,95(kan ook iets meer zijn?)>Type wiel met VW-logo,iemand interesse?Ik lees het hier wel,tot mails en tot gauw(?). |
Quote:
:eek: :eek: Juist jah....... |
Quote:
Hey die kwam dinsdag bij me ouders langsrijden, grappig |
Wanneer is de volgende? Misschien waai ik dan ook ff langs
|
All times are GMT +1. The time now is 16:12. |