![]() |
Oke, dus oranje knippers voor het nieuwe type zijn ook gemaakt?
|
@ Dennis - Mash ,
het schijnt dat de US facelift Corrado's idd ook oranje knippers heeft gehad . Ze hebben iig geen opening voor de stelschroef van de mistlamp zoals het pre - facelift type had , |
eventjes een foto-update :thumbup:
Mijn Corrado staat in de loods ! Het zijn wat crappy foto's maar door de belichting raakt mijn Samsung L110 toestelletje van slag :screwy: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nette BBS'en! 8j breed rondom?
|
Goed gezien Dennis ,
8x17 rondom :thumbup: Jij gaat door voor de koelkast :) |
Heren en dames ,
even een update m.b.t. mijn Corrado project . Hij staat op z'n wielen en schroefset Verlichtingsdelen ( oranje knippers en gele mistlamen zijn gemonteerd , kijk en huiver ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor de crappy kwaliteit , de foto's zijn gemaakt met mijn blackberry . |
sow dat ziet er zeer netjes uit zo :thumbup:
|
damm, wat een dik ding! precies mijn smaak :thumbup:
|
Thnx voor de complimenten !
Ben zelf ook erg tevreden met het resultaat . Morgen alleen nog 5mm spacers voor de vooras En 10mm voor de achteras halen en dan kan de Corrado het laatste stuk richting aarde :) Nu lopen de velgen aan op de schroefset . |
damn,die is gaaf geworden.....
|
erg mooi resultaat :cool:
ben zelf alleen niet echt fan van de combinatie geel oranje in de voorbumper |
wel een gaaf ding dat geel oranje is ook niet mijn keus maar hij kan het wel hebben
de velgen zijn echt super mooi paar cm zakken en je hebt een dikke corrado zeker goed bezig |
Wat een pracht corrado :thumbup: Velgen staan ook super.
|
Vandaag is de Corrado naar de plaatselijke uitlijnfirma
gegaan om de sporing en vlucht weer op fabrieksniveau te zetten na het monteren van de schroefset . |
Persoonlijk vind ik de gele mistlampen en de oranje knippers perfect staan bij de koetswerkkleur!
Echt een mooi resultaat geworden... de wielen, zijn dit BBS of een erg goede imitatie ervan? |
een super dikke corrado!!! :thumbup:
|
Ja, ziet er netjes uit hoor! Maar persoonlijk had ik, of gele mistlampen en witte knippers genomen, of oranje knippers en witte mistlampen. Dit vloekt wat te veel met elkaar. ;)
|
Gave kar!
De combi mistlampen/knippers vind ik dan weer erg gaaf, dit maakt de auto juist weer uniek. |
Quote:
Je kan ook altijd nog de koplampen geel maken met folie:) |
Hele mooie C!
Ik vind de oranje knipperlichten juist gaaf :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:01. |