![]() |
Ja, daar ging mijn gedachte ook naar uit. Even kijken of ik ergens een benzinepomp kan vinden in de buurt van Rotterdam om te testen vanavond.
|
Gooi er eens 98 in
|
Quote:
Ook al gedaan :( |
leek mij ook al stug
in onze mk1 1.1 gaat ook gewoon 95 in en af toe kliekje loodvervanger van de autoshop..... |
ps. ik ben niet zo in adrijks kunde maar ligt heerhugowaard in in de buurt daar zit beko die heb veel onderdelen van mk1 2 3
http://start.mijngrossier.nl/ tikt hier je kenteke in en dan brandstof systeem aan kliken misschien is er een automatriaalenzaak die hier mee samen werkt bij jou dan wel in de buurt |
Quote:
Nee, dat is anderhalf uur rijden :D Als ik jou link aan klik, moet ik inloggen met een username en password..? |
vreemd als ik hem aan klikt doet die het gewoon.. ben ook daar niet ingelogd het werk normaal..........
|
http://www.aparts.nl/
Aparts Automaterialen Vlaardingweg 54 C 3044 CK Rotterdam heeft ook zo`n auto onderdelen zoek systeem |
hee vervelend probleempje. ik had ong. hetzelfde met mijn 1.1
na veel zoeken was het bij mij ook de brandstofpomp. als de motor warm was dan gingen de klepjes in de pomp vastzitten waardoor niet meer/genoeg brandstof leverde. misschien toch poging waard. succes :thumbup: |
Bedankt voor de tips! Heb zojuist bougiekabels, voetpakking en benzinepomp besteld, dus fingers crossed!!
@ slandenaar, ja ik hoop dat daar ergens ook het probleem zit. We gaan het zien binnenkort :thumbup: |
we wachten af !!!!!
suc6 |
:thumbup:
|
Even tussendoor, waar kan je originele onderdelen bestellen zoals pakkingen en slangen ed?
|
Quote:
Ik heb nu besteld bij boelm. Je kan ook eens kijken bij golf1onderdelen of bolku. Iemand anders nog goede webshops? |
volkswarenhaus.de heeft ook veel onderdelen. :confused: weet niet of t allemaal origineel is.
|
Quote:
Klopt. Iemand ervaringen hiermee wat betreft verzendkosten en leveringstijd? P.s. bij Boelm besteld om 13:12 en verzonden om 15:25, niceee! :thumbup: |
ben benieuwd suc 6 he
|
levertijd verschilt nog wel eens. een vriend van me had eens iets besteld en was dezelfde week binnen. ik moest echter 2 weken wachten op spullen. maar had er geen haast mee. neem aan dat je z.s.m weer de weg op wil!
|
en de onderdelen al binnen ?
|
Jep zijn binnen, maar per ongeluk de verkeerde benzinepomp besteld :( Kijken of ik er vanavond tijd voor heb om het 1 en ander er aan te doen, want moet met mijn vriendin naar het ziekenhuis..
|
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |