![]() |
Zo'n mk6 gti verveeld nooit. Al kijk je er dag en nacht naar. Gefeliciteerd met de aankoop!
|
Quote:
Is prima, wordt het laat dan sms ik wel. |
Dikke plof in de exhaust als je overschakeld :thumbup:
|
ja, mooi hé zo'n dsg bak, voor mij niets anders meer.
|
zeer mooie gti bertus! je zal er vast geen spijt van krijgen want die dingen gaan als de brandweer ;) :thumbup:
nog plannen met de gti of blijft ie zo? niet dat er veranderingen aan nodig zijn ofzo :tongue: |
heb er nog geen plannen mee maar misschien komt het nog wel, golf is al helemaal vol, zit zelfs automatich inparkeren op. (niet dat ik het nodig heb hoor)
|
ik blijf dat automatisch parkeren toch vreemd vinden :D
als je al niet kunt parkeren met een golf (qua grootte dan) dan blijf je beter uit het verkeer :D. |
ik zit al een tijdtje te denken aan een setje velgen voor de mk1, het 13 inch staal is wel mooi maar je wil wel eens wat anders.
![]() |
Wat dacht je hiervan: http://link.marktplaats.nl/522903520 vond het zelf ook wel iets voor onder mijn mk1, ben alleen bang dat het wat iel staat 6J
|
ik ben afgelopen woensdag met de 6 gti naar lochem gereden voor een chip van jd en een carbonio luchtfilterhuis met als resultaat 287.8 pk en 403 nm.
ff nog een fototje.... ![]() |
Daar kun je mee thuiskomen Bertus :thumbup:
|
Dikke GTI heb je bertus! rijdt superfijn zeker!?
|
ik denk er ook aan om die carbonio te monteren.
zeer netjes en een heel fijn resultaat! |
@gt-mike: dank je... hij rijd geweldig.
@glenne: de carbonio is zeker een aanrader, hij kreeg hierdoor bijna 15 pk meer bij. |
heb laatst ook dsg peddel extentions gekocht, ze waren alleen zwart en dat vond ik niet zo mooi dus......
![]() gr. bertus |
All times are GMT +1. The time now is 09:19. |