![]() |
Quote:
SUPERRRR ROEL!!!! :own: Mooi gemaakt en in elkaar gezet! Complimenten!!!!!!!!! :thumbup: :D |
Quote:
nou, echt makkelijk is het ook weer niet... :shake: 't is net je kind, hè :D Maar JIJ weet als geen ander, dat een mens ook wel eens wat anders wil, eventueel... Eerst maar eens ff wachten op serieuze reacties! |
Quote:
Dik gedaan hoor, Roel! Erg vet, leuk, tof :D beste voor het laatst bewaard :thumbup: ahaha, super gedaan weer! |
Thanks guys!!! :D
|
Quote:
Super Roel :thumbup: :thumbup: we zijn rots op je, deze is echt mooi :tongue: :thanks: :thanks: :thanks: :thanks: :thanks: :thanks: :thanks: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: |
Quote:
Daarom zei ik al "ik ben normaal degene die makkelijk ergens vanaf stapt" Maar ergens in mij zit iets dat een zwak heeft voor een mkII en daar valt die van jou zeker onder..... denk er eerst nog eens over na. |
...ff de bekende veer in je r**t steken!!!
Roel Rules!!! :thumbup:
Ik vind het echt vet! (..en dit woord gebruik ik zelf echt nooit; dus dat zegt héél veel!!!) SUPER-STOER-FILMPJE !!! :wow: |
In 1 woord GEWELDIG dat filmpje :thumbup:
Lijkt wel een videoclip :D Vento Vice...wat ga je dan eventueel in de plaats kopen??? |
Quote:
EEN FIRE AND ICE!!!!!! |
Quote:
ik denk een mooie Opel Kadett GSI of zoiets :D NOT! (never-ever!) :screwy: nee, ik weet het nog niet... maar vooralsnog eerst ff afwachten! |
Haha!
Maar waarom een goeie F&I verkopen en een andere terug? :tongue: Ik heb er 1 die ik nooit meer verkoop,de andere weet ik ook nog niet. |
off-topic...
...goed opletten Maddie, dÃ*t heb IK namelijk he-le-maal nooit gezegd!!
(Als ik fire and Ice zou willen blijven rijden, ging-ie uiteraard niet weg..., dat zou onzin zijn!!) Nogmaals: Quote:
OKÉ! Back on-topic now!!! |
Super tof filmpje man! :thumbup: Erg leuk gedaan!
|
Thanks man :)
|
Ik zag in het Corrado-topic deze foto; er staat waarachtig een Fire and Ice naast die Corrado! Wie-o-wie is dit en waar was dat?
(Ik gok zelf Maddie, getuige de donkere zijraampjes en de chrome deurklinkjes...) ![]() (je moet toch wat, om dit topic nog ff 'hot' te houden, hè?! |
Haha!Da's idd mijn rakkertje :tongue:
![]() |
Quote:
En hier is je ''rakker'' wel mooi gepoetst,en zitten er wel een paar nette onderste verbreders op,en op DE Fire&Ice meet kom je in een smerige ''rakker''.....met kapotte onderste verbreders :screwy: :D :D |
Quote:
heb je wat meer info over 4 september? wie wat hoe waar? |
Quote:
Ik had 'm daar net zo mooi gewassen als op de F&I meet, alleen was het amper 2 km rijden van Katwijk naar Valkenburg :thumbup: Dus bleef hij mooi schoon :) En die lijst,die gaat er pas weer op als de dorpels vervangen zijn, er zijn clipjes gebroken en ga echt niet kitten :shake: Heb trouwens op de F&I geboden :) |
Quote:
het is bij ASTuning in heerhugowaard ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 10:37. |