![]() |
Ook lekker eng stil overal!
Geen hond op straat, ja, ik daar net dan. EDIT: Partijdige mafkees in dat veld zeg! Affluiten terwijl die buitenspel was? Nee jo! Hij zit er toch in! |
I need a drink...
|
Een krat of 3 ;)
|
Vergaane glorie
|
Bedankt Webb.
|
pff jammer
een paar onterechte dingen van spanje maarja over 4 jaar is het weer zover en dan sta holland aan de top |
JE zou er toch van aan de schijt komen....
Als ik me niet vergis, heeft die Webb dit WK al 2 x een team aan de overwinning geholpen... bah. Maar goed don`t blame the ref... Ze hebben gewoon 120 min. lang een keer zo hard gelopen als spanje.. De kan was gewoon leeg... Maar goed over 4 jaar maar weer proberen, Ik blijf iig wel achter Oranje staan.. En ja achteraf een koe in de kont kijken kan altijd, zoals op tv... van Persie dit dat bla bla... Back 2 Life maar weer... Eindelijk van die kutvlaggetjes af.... |
Quote:
Ja en wat dacht je van die corner vooraf aan de aanval van Spanje .. De vrije schop van Sneijder welke van richting werd veranderd, een meter of 60. Wat een koekenbakkert van een scheids ben je dan als je dat niet ziet.... :( Ze hebben wel terecht gewonnen opzich, maar de manier waarop is wel erg jammer.. |
Ben blij dat dat het kut wk afgelopen is :D
Ohja, en voor Stoetefanaat enz... Ik ben een voetbalfanaat ;) |
vind dat ze een fantastisch toernooi hebben gespeeld!
kom op zeg, zo'n klein k&^t land wat gewoon even tweede wordt! HUP HOLLAND!! |
Quote:
WORD :thumbup: |
Quote:
+ We staan nog altijd boven de moffen :D |
Specificatie van MOF,
Mannschaft ohne finale... :D |
Ik ben normaal helemaal niet zo voor voetbal ,maar als je dan die saamhorigheid hebt met zo'n toernooi , Ja!, dan zijn wij ook voor Holland :thumbup:
Toch maar weer tweede geworden ! ![]() |
idd, eerlijke gezegd onterecht verloren, maar spanje was ook gewoon een goeie match, en nederland heeft keihard teruggevochten, het had ook in een net niet lekker spelend nederland zo maar 0-3 (voor spanje) kunnen staan (maar andersom ook overigens..)
ben alleen wel bang dat als het een keer kon, kon het nu.. |
Giovanni Bedankt !
Respect. ![]() :) |
janken
|
Quote:
Nee hoor, "wordt". ;) De scheids zal z'n haar wel in z'n ogen hebben gehad, want wat een kut fluitpartij zeg. Aan de andere kant... ik weet de kloten niet van voetbal af, maar als je tot twee keer toe zo goed als vrij voor doel staat, kuchrobbenkuch, zou 't mooi zijn als je tenminste één van de twee in de goal schiet. Ze hebben de laatste wedstrijd ronduit miserabel gespeeld. De andere wedstrijden waren geen mooi voetbal, maar wel goed en efficiënt, maar dit was geen van de twee. Ondanks alles, wel inderdaad een hele prestatie voor een klein land als Nederland, dat nergens ook maar in de buurt van de favorieten werd gerekend. :thumbup: |
Quote:
Wat heeft die gast hard gewerkt hè! :thumbup: |
Quote:
Voor het geld dat ie verdiend mag ie wel hard werken ook. :screwy: :D Respect voor Nederland dat ze zover geraakt zijn. Ik zie onze Belgische voetballers het niet doen. :D Kan er niet van wakker liggen want voetbal is niet echt men hobby :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:45. |