![]() |
Quote:
@ een hoop bovenstaande reacties, waarom een topic openen als je hem toch niet doorleest :rolleyes: |
Quote:
lees die bleude reacties van mensen niet meer na:P en zoals je ziet staat er /close bij :thumbup: |
Hij bedoeld denk ik eerder waarom iemand in een topic gaat kijken als hij toch niet helemaal door leest, en zo jouw reactie, over dat de foto's nog van een vriend moet krijgen, niet hebben mee gekregen.
Erik. |
Quote:
Kan natuurlijk altijd gebeuren:) Maar ik spaar ff een hoop foto's bij elkaar en dan post ik alles in 1keer. Lijkt me wat verstandiger en minder gezeik aan de kop haha :thumbup: |
Wat een waardeloos topic...
|
Quote:
Vandaar de close of begrijpen mensen dat niet:P? |
Voortaan eerst foto's bij elkaar schrapen ,en dan pas een topic openen ,dan ben je ook van t gezeur af :tongue:
|
maak er anders een tekening van, weten we wat we kunnen verwachten :D
|
:D
![]() |
Quote:
:D maar dit is een grijze, geen bordeaux :D |
ik had geen Wasco meer ...
|
Quote:
en misschien iets doen aan je sociale omgang,vind persoonlijk je botheid echt van een betreurenswaardig niveau :shake: :twocents: |
Mijn reactie op zijn lompe antwoorden wordt door VF verwijderd ? :shake: Waarom dan wel de botte opmerkingen van TS laten staan ? Gooi dit topic dan maar dicht zoals TS vraagt .... :wow:
|
All times are GMT +1. The time now is 12:32. |