Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   PartySamba (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67140)

Don 10-03-2010 19:49

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
hoezo weinig zinvol? Een forum is toch om ervaringen en meningen te delen, als ik dit niet mooi vind mag ik dat zeggen. daar is een forum voor.

Voor mij is een RAT een auto die technisch 100% functioneert, maar qua uiterlijk er afgeragd, onverzorgd uitziet. Een echte RAT word dit in mijn ogen ook wel, alleen vind ik het Zonde dat er een recent gerestaureerde T1 voor word gebruikt.

Jan-Jelle

relax J-J, volgens mij doelde Neill niet op jouw reactie :thumbup:

Don 10-03-2010 19:51

@ everyone :D

No Stress

Jan-Jelle 10-03-2010 20:01

Quote:
Originally Posted by Don
relax J-J, volgens mij doelde Neill niet op jouw reactie :thumbup:

ik relax wel hoor..; :cool:
al bracht jouw project mij gister wel aan het zweten... ;)

Die bruine ding waarvan ik niet kan zien wat t is, of is t een hebmüller? Op RDW staat namelijk bouwjaar '72, ik dacht dat een hebmüller veel ouder is..?

Gr.

Don 10-03-2010 20:04

Dat is gewoon een speedster ! Niks speciaals aan, alhoewel ik persoonlijk dat een dikke radikale ride vind maar dat is smaak en het goede verhaal wat erachter zit.

Zo zijn bijvoorbeeld de treeplanken afkomstig uit een nonnenklooster :cool:

Jan-Jelle 10-03-2010 20:09

Quote:
Originally Posted by Don
Dat is gewoon een speedster ! Niks speciaals aan, alhoewel ik persoonlijk dat een dikke radikale ride vind maar dat is smaak en het goede verhaal wat erachter zit.

Zo zijn bijvoorbeeld de treeplanken afkomstig uit een nonnenklooster :cool:

okee, zal wel.. weet niet zoveel van kevers af enzo, ik vind hem wel erg dik! alleen 't dakrek is niet zo mijn smaak, maar anders kan die fiets niet mee:P

dan nog over die fiets, is die zelfgemaakt of gekocht? ik heb namelijk vorig jaar zelf zo'n fiets in elkaar gelast, maar die is stuk gegaan en heb hem toen weggeflikkert. ben van plan deze zomervakantie er weer een te gaan bouwen. heb je er misschien meer foto's van?

gr.

Don 10-03-2010 20:11

Deze is zelfgemaakt.

Don 04-04-2010 13:50

Helllyeahhhhhhhhhh 8)

Tiki Madness 04-04-2010 18:42

tubben en verder zakken dat ding!!!
Zo rijd heel nederland al!!!

Michael

Mister Cool 04-04-2010 19:35

Ziet er al goed uit :thumbup:

hajee 04-04-2010 20:24

zeker.. even een mooi lakje erop en hij is af..:)

Zeend 04-04-2010 22:53

Heb je wel in de gaten dat er al mensen zijn die het over een 'doppielooker' hebben bij het zien van een 'gemaakte' rat??? :D :D

Jens

Marcski 06-04-2010 13:51

:d

The Clauw 06-04-2010 15:20

ik dacht altijd dat die samba's EXTREEEM zeldzaam waren en je er echt tienduizenden euro's voor moest neertellen.

Voor de rest kan dit wel vet worden.... ik zag er ook eentje in de gumball met een porscheblok en die reed 180 ofzo ? :tongue:

classic line 06-04-2010 18:51

heb je niet meer foto's van de airride as en waar hij vandaan komt ???

stufenheckfahrer 06-04-2010 21:29

Quote:
Originally Posted by classic line
heb je niet meer foto's van de airride as en waar hij vandaan komt ???

Die as komt bij Dubsupplies in Bergen op Zoom vandaan, da's die gast die hier als RobG60 zit, en bijna nooit iets kan posten zonder de vermelding dat hij de zojuist besproken onderdelen koop heeft.

Rob g60 07-04-2010 15:40

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Die as komt bij Dubsupplies in Bergen op Zoom vandaan, da's die gast die hier als RobG60 zit, en bijna nooit iets kan posten zonder de vermelding dat hij de zojuist besproken onderdelen koop heeft.

klopt heb je met winkels die volkswagen onderdelen verkopen en verder heb ik idd weinig te melden:screwy:

oja het is Dub-supplies en Rob g60 als we dan toch gaan mierenneuken over een ander die je niet kent

@mike as komt van volksprojects en de balgen van mij Erwin maakt deze assen nieuw.

Don 13-04-2010 15:41

Eind april vertrekt dit bakske naar Volksprojects die dit bakske eens echt tot op de grond gaat knallen.

Erwin, knallen dude........ en thanksss in advance

Jan-Jelle 13-04-2010 16:12

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer

Wat is daar mis mee? hij wil zijn spullen aan de man brengen, en dus maakt hij hier reclame voor.. logisch toch?
Niet zo negatief erover doen zou ik zeggen:) zonder mensen als Rob van Dub-supplies zou dit forum niet eens kunnen bestaan...

sixpack 13-04-2010 16:31

:goodpost:

P.MK3Dub. 13-04-2010 17:04

Nette bus!

All times are GMT +1. The time now is 10:54.