![]() |
Quote:
Klopt idd ! waar weet jij dat van ? :eek: |
Haha ik heb die neorox gehad en op de epc indoormeeting 2008 had ik die stage6 wit slider frame bij me;)
|
Quote:
Goed bezig kerel! Misschien een idee om 3 april voor het poetsen even hier langs te rijden? Rijden we dan wel samen naar de poetsplaats :thumbup: |
Quote:
Uitstekend idee ! Jij weet ook waar het is, misschien nog makkelijker voor mij. |
Quote:
Isgoed kerel! Bel me deze of volgende week maar ff op hoelaat je naar mij wil komen :thumbup: |
zal ik de 50 ook maar van stal halen dan? :rolleyes:
|
heel goed idee :thumbup:
|
Quote:
Doen! :thumbup: |
Wou ff doorgeven dat twee vrienden van mij meekomen naar poetsen en meeting
Golf 4 gti met bbs rs 19inch (robin) Polo g40 met bbs rm 15inch (frank) |
Ook aanwezig:)
|
Hehe! Eindelijk!
Goed DAT je meegaat :thumbup: |
Met hoeveel man zijn we nu? En hoeveel auto's? Het lijstje was niet zo'n succes blijkt. :D
Thijs, denk dat het een beetje tijd wordt te reserveren hè. ;) Zal ik het zaterdag even doorgeven? |
Om het lijstje dan maar even aan te vullen:
Breadfan83 ThijsTheunissen bobs_cabbie T.C.Z.L JettaMK2 Thijs. |
Lijst ff updaten:P
Breadfan83 ThijsTheunissen bobs_cabbie T.C.Z.L JettaMK2 + Golf 4 gti & G40 van vrienden Thijs. Mike--1991 + Golf 4 van vriendin |
De golf 4 van de vriendin gaat niet mee;)
|
Quote:
Okee auto minder dus:P |
Quote:
Met wat voor een auto kom jij eigenlyk? Gaat de mk2 niet mee op de aanhanger? :tongue: |
Quote:
Waarschijnlijk gewoon met dat barrel van m'n pa. Audi 80, zo houden we het tenminste binnen de VAG groep. :tongue: |
haha inderdaad houd het binnen de vaggroep;)
Zaterdag maken we een definitief lijstje en dan zal Chris of ik even contact opnemen met de organisatie |
Breadfan83
ThijsTheunissen bobs_cabbie T.C.Z.L JettaMK2 + Golf 4 gti & G40 van vrienden Thijs. Mike--1991 De Limburger met z'n smalle bumper Gti |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |