![]() |
Dan wens ik je veel succes...ik heb ondertussen ondervonden dat specifieke swallowtail onderdelen moeilijk te vinden zijn...
|
Quote:
Er zit zeker veel werk aan maar daar is geen haast bij (ben nog met een ander project bezig) en idd, de vraagprijs heb ik niet betaald. :) |
Quote:
als ik zo die marktplaats adv. lees weet die meneer donders goed wat hij in handen had. of vind je zo'n ding duizenden euro's waard? "ik heb en golf 1 van bj 1975 op knaper met kleine achter lichten en en treepje onder de achter lichten kenteken ken er weer bij vraagprijs 600 euro voor info del 0655375874" |
succes met je nieuwe aanwinst,valt echt wel wat leuks van te maken. :thumbup:
Quote:
en als je toch electrische ramen wilt houden kan je het ook nog altijd zo doen :D http://www.youtube.com/watch?v=Cod0xm0Cmhc |
Haha geweldig :thumbup:
|
Voor de eventueel ontbrekende onderdelen zou ik hier volgend jaar eens gaan kijken
|
Quote:
Of hier, dat is echt een treffen specifiek gericht op de Golf 1 (en Jetta 1), met daar altijd elk jaar weer 'n stand van VW classic parts, maar ook veel particulieren die hun 2e hands onderdelen willen verkopen, aanrader! |
Leuk om de uitslagen door te lezen, Sjoes met een 3e plaats categorie kunststof bumpers, een prijs voor de hoogste km.st.(506832), de laagste km.st.(30135), de oudste Golf (18-12-'74), en een prijs voor de deelnemer die de verste reis heeft moeten maken om er te komen (Milaan,1000km).
|
Quote:
Bedankt voor de tip, leuk bedacht :thumbup: |
haha,dat filmpje is echt geniaal:lmao:
|
Van harte gefeliciteerd met de aankoop.
Ik ben 14 dagen geleden bij deze auto wezen kijken, maar heb hem laten staan. De auto heeft zeker veel potentie,maar ik vond er teveel werk in zitten. Op het achterpaneel heeft een Reflectorplaat gezeten vandaar de gaten in het paneel. :screwy: Veel orginele delen zijn nog in redelijke tot goede staat Echter zijn de wielkastranden en de dorpels niet origineel meer.(ook niet het orginele model trouwens) ;) Ik wens je veel succes met de restauratie. Deze auto is het zeker waard. Gr Jan. |
Welkom bij de club van swallowtail eigenaren hahaha :thumbup:
Succes ermee. ;) Mooi dat het ook nog een nederlandse auto is |
Quote:
Weet je meer over de auto te vertellen? Omdat je dat weet van die reflectorplaat. Die spatbordranden hebben overzetplaatwerk maar die dorpels leken niet zo gek, is daar iets mee gebeurd? :confused: Iedereen bedankt voor de reacties :) :) |
Quote:
Ik ben bij de auto geweest toen hij hem net had gehaald. Hij heeft de auto gekocht uit een stalling waar de auto ongeveer 6 jaar heeft gestaan. De vorige eigenaar heeft de eerste jaren keurig betaald,maar had zich de laatste 2 a 3 jaar niet laten zien. Bij nader onderzoek bleek de eigenaar overleden en is de auto te koop aangeboden. In de dorpels aan de achterzijde hoort een soort verdiepte groef te zitten,deze is niet meer aanwezig dus waarschijnlijk zijn de complete dorpels vervangen. Dit is ook op de felsrand aan de onderzijde te zien. |
Nu je het zegt, dat klopt inderdaad met dat groefje, had het al eens bij een andere swallowtail gezien.
Bedankt voor de info :thumbup: |
Quote:
Ook nog eentje zonder de extra gaatjes in de voorschermen ;) |
Quote:
De voorschermen zijn waarschijnlijk ook nog origineel. Ze hebben nml ook nog het u-profieltje in de bevestigingsrand. :thumbup: Het voorfront is wel een keer vervangen,er zit nml een sleepoog aan. |
Quote:
Die voorschermen lijken inderdaad nog de eerste schermen. :D Het mooie van dat front is dat de bovenkant nog wel het oude type is van voor 1981, dus voor bevestiging van de oude type radiateurs. Dat sleepoog ga ik er nog wel eens afslijpen :) |
Quote:
Ik doelde op Hugo (3gnr48) zijn 75er golf 1. Daar zitten nieuw type voorpanelen op helaas. Dus met de gaatjes van de bumper op de zijkant. |
Originele voorschermen zijn altijd zonder bumper gaatjes...alleen imitaties hebben de gaten erin,of gebruikte originele van na 1978..
|
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |