![]() |
Ik kom ook langs, is ook maar 28 km voor mij dus ideaal.
Zal de eerste meet worden op mijn ATS Classics. Erik. |
ik zal ook aanwezig zijn met de phaeton, eerste meeting met nieuw interieur en wielen opgemaakt :)
|
wij komen ook eens langs ;)
|
Ik hoop dat ik de velgen dan terug heb anders mis ik deze meet weer :(
|
Quote:
Ga jij erheen Joey ?? Misschien is het een idee om samen te gaan ? Haaksbergen/Groenlo :thumbup: |
Voor wie niet vroeg zijn bed uit wilt op zondag, is het mogelijk om tegen gereduceerd tarief bij het Hotel Nobis (op het terrein) een kamer te boeken. Ik zit er zelf als mede-organisator ook die zaterdagnacht "op kamers", tezamen met wat Britse bezoekers, en mogelijk nog wat VW-rijders uit Friesland.
|
Quote:
Ja kunnen we wel doen, maar ga alleen als de htn's klaar zijn |
Kan door omstandigheden hier niet by aanwezig zyn, volgend jaar weer!
Gr Pim |
Quote:
Ok ben jij de enige die gaat dan ? Anders kun je altijd bij ons in stappen :D |
Quote:
Haha ik heb het er nog niet echt over gehad met de rest maar ik laat het je wel weten hoe en wat ;) |
Quote:
Is goed kleine :thumbup: |
Kleine :D
|
aanwezig met nog wat vrienden
|
hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig! :thumbup:
|
hij wordt lekkerrrrrrrr...........de eerste meet met m`n passat
|
Aanwezig!
|
Jammer dat het tegelijk met budel is, en dat ik die dag ook nog 500 km rijden moet.
Volgende keer planning toch wat beter in de gaten houden misschien, Twee nais VW events nog geen 40 km van elkaar verwijderd tegelijk.. |
ik sta op de Flyer zie ik net :D
Kom dit jaar weer Met nog paar Belgen. :) |
Aankomende zondag is het zover. :)
Het weer gaat volgens de vooruitzichten lekker worden. :redface: Dit jaar hebben we ook het stuk voor het restaurant/hotel erbij waar men ook lekker op het gras kan parkeren of lekker onder een boompje in de schaduw kan zitten. :thumbup: |
Ik zie groenlo en haaksbergen, en het lijkt me wel leuk, gezien ik toch geen fuck te doen heb. Iemand een sleepkabel?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |