Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=101)
-   -   golf4 gti cilinderkop op golf3 gti 2.0 8v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58292)

Dub-Detail 16-09-2009 18:40

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Dan doe ik ook mee! Op mijn Yamaha fs1, bouw ik dr NOS op, en dan vlieg ik jullie scheit :D !


Begin jij nu ook al?? :D

De Limburger 16-09-2009 19:48

Hoi , ik ben al geruime tijd bezig met het tunen van een 1.8gti motor van een golf II,

Ik ben nu bezig met de revisie en nieuwe opbouw van het blok naar 2.0ltr 8v

Ik heb dit al allemaal gedaan:

Opboren 2.0ltr
Cillinderkop gevlakt geflowd en uitgelitert
Nieuwe zuigers boring 82,5mm en nieuwe zuigerveren
Nieuwe lagers van kruk (kruk betekent krukas.) en drijstangen.
Kruk gepolijst
Lichter vliegwiel maximaal afgedraaid
Hartmann Spaghettie met isolatieband
65mm RVS Powersprint uitlaatlijn
Chip van Bolku
Open luchtfilter van JR

Kun jij mij misschien verder helpen hoe ik dan dat vermogen krijg om een standaart Skyline met 280 turbo pk`s weg te kunnen rijden.
Man man man, wat zijn er toch mensen die overdag vertellen wat ze het s'nachts doen dromen.
Kom op en ben realistisch je kan nooit zoveel vermogen uit een 2.0ltr 8v ook niet met een crossflowkop met itb`s of een turbo of een compressor halen, om een vierwiel aangedreven supercar weg te rijden, want dat is wat een Nissan Skyline is een SUPERCAR.

Veel plezier met dromen en wat minder the fast and the furious kijken, dat help.

Jeff 16-09-2009 19:56

Als ik de accu's in mijn Prius vervang door exemplaren van Duracell moet ik toch ook een Skyline eruit kunnen rijden? :D

EelcoB 16-09-2009 20:10

Quote:
Originally Posted by SjefG40
Begin jij nu ook al?? :D


Ik wil wel een Jetta 1 winnen hor :cool: !

Vind deze ook wel goed; ''Als ik de accu's in mijn Prius vervang door exemplaren van Duracell moet ik toch ook een Skyline eruit kunnen rijden?'' :D

J-9A-N 16-09-2009 20:31

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Dan doe ik ook mee! Op mijn Yamaha fs1, bouw ik dr NOS op, en dan vlieg ik jullie scheit :D !


Wel met roterende inlaat toch?
Anders kun je het wel vergeten, :D

De Pul 16-09-2009 21:07

heb net z'n andere topic gelezen:screwy:
piste bijna in m'n broek van de lach,vooral toen ie tegen richard begon...
en dan de reacties van sjef en domi,prachtig:thumbup:
hihihihahaha
kut,begint bij mij ook al te werken dat lachgas:lmao:

EelcoB 17-09-2009 18:18

Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Wel met roterende inlaat toch?
Anders kun je het wel vergeten, :D


Ja, ik heb de 100pk-verhogende roterende inlaat! :D

martiepartie 17-09-2009 18:28

Die moet dan wel een paar meter hoog zijn.

EelcoB 17-09-2009 18:48

Nee, een zéér grote hoek eruit zagen (of een kleine hoek erin laten)! :D

oldskool6572 17-09-2009 20:59

nou wat ik nu toch weer zag een skyline met motor problemen bij de mac zat een 2.0l in het luchtfilter verstopt :screwy:

chris 17-09-2009 22:29

Rijd een pizzakoerier in regio Den Haag met een Golf 1 met 260pk...beter dat die Jetta die niet tegenkomt...gaat de mr. Jetta toch bedroeft naar zn zolderkamertje:D

Dub-Detail 17-09-2009 22:38

hihihi :D
Quote:
Originally Posted by oldskool6572
nou wat ik nu toch weer zag een skyline met motor problemen bij de mac zat een 2.0l in het luchtfilter verstopt :screwy:

De Pul 17-09-2009 23:17

Quote:
Originally Posted by chris
Rijd een pizzakoerier in regio Den Haag met een Golf 1 met 260pk...beter dat die Jetta die niet tegenkomt...gaat de mr. Jetta toch bedroeft naar zn zolderkamertje:D

mijn ouders wonen in elspeet,daar rijd een gast met een oranje golf1 weet niet wat erin ligt maar ding is asociaal snel(volgens zeggen tegen de 300pk)
heb hem eens zien rijden,maar zover als ik het kon beoordelen heb je daar erg weinig mee te vertellen,simpelweg niet op de straat te krijgen,dat vermogen :screwy: misschien hebben die skylines e.d. waar deze koning van de dragstrip tegen sprint daar ook last van en hij niet met z'n gasfornuis :tongue:

bolku 18-09-2009 17:20

Ach...het tractie verhaal valt eigenlijk nog wel mee met een goed sper en de juiste banden...tis alleen zo jammer dat je nooit meer uitgedaagd wordt...

ReBo 18-09-2009 19:49

Quote:
Originally Posted by oldskool6572
nou wat ik nu toch weer zag een skyline met motor problemen bij de mac zat een 2.0l in het luchtfilter verstopt :screwy:


Bijna 24 uur later en ik moet er nog steeds om lachen :D

oldskool6572 18-09-2009 21:01

ik zeg maar niets meer ik kan niet meer van het lachen whaaaaaa :screwy:

carbreaker de autosloper 18-09-2009 21:02

fukk kan dat eg????hee gast je bent zeker net na de fast en furious gewees,,,,die gingen ook hard man met noz, of niet dan,,,wat een film he ,

ooo sjit jij geloofd dat .....whoaa

300 pk in een golf 1 is idd lastig,denk aan wielspin in de 4 bij 200km per uur had ik dan he<zonder nos>>> wat een idioot ....die jetta is van mij hoor ...

oldskool6572 18-09-2009 21:07

whaaaa haaaa hou op dit slaat echt nergens meer op dit topic :confused:

Richard 18-09-2009 21:10

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
fukk kan dat eg????hee gast je bent zeker net na de fast en furious gewees,,,,die gingen ook hard man met noz, of niet dan,,,wat een film he ,

ooo sjit jij geloofd dat .....whoaa

300 pk in een golf 1 is idd lastig,denk aan wielspin in de 4 bij 200km per uur had ik dan he<zonder nos>>> wat een idioot ....die jetta is van mij hoor ...



dat ding heeft helemaal geen tractie.. geweldig op lelystad een rondje roken :thumbup:

oldskool6572 18-09-2009 21:15

ik gaat morgen ook maar een flesje halen laat ik voor de zekerheid maar een scheet in mijn luchtfilter misschien rij ik ook een skyline de stront om zijn oren hoop ik wel dat hij stilstaat whhaaaa haaaa :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 18:06.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.