![]() |
Quote:
Uiteraard! Ben overal bij.. :thumbup: |
Netjes tinus, ik mot nu wel langswippen om even een blik te werpen haha! nog gelukt met de wielen?
|
Quote:
Jazeker, vanavond ophalen :D |
Vrijdagavond even op en neer gereden naar Kring van Dorth om een setje 15'' Pirelli's op te halen.
Het setje werd meegenomen naar de weekendmeet door iemand van www.watercooled.nl, anders moest ik nl helemaal naar Groningen :lol: . Setje vind ik persoonlijk iets te smal (5.5J) maar een goede uitkomst als je ff zonder wielen zit. Misschien dat ik ze toch wel hou, je kunt er best wat leuks van maken. Vrijdagavond meteen ff Bridgestone bandjes eromheen gedraaid die ik die dag ook had binnengekregen. Uiteraard de auto wat omlaag geschroefd en foto's gemaakt nadat hij gepoetst was.. De DVD gaat er binnenkort uit, puur erin gehad voor de Wörthersee, en gaat in de vr6.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was het tot nu toe ff. |
heb um vandaag bekeken,auto is super vind alleen de P's er niet onder staan......
|
dikke foto's tinus en volgende keer beter dat komt vast goed
|
Dikke jetta, c2's zullen hem afmaken ;)
|
Morgen te vinden bij de Freaks in Dodewaard!
|
en c2 er al al onder :D
ben benieuwd |
|
Stuk beter op die C2's! :cool:
|
Goed bezig Martijn, al gezien IRL en echt super dik !!!
|
netjes ! zal hem zondag vast wel zien :D
|
beter:thumbup:
|
|
Velgen staan m erg goed ! En gefeliciteerd met je 1e prijs !
|
echt dik verdient maat gefeli Sunit
|
Vandaag de Jetta voorzien van 13inch staal en in de winterstand gezet!
Deze week wordt hij geschorst en weggezet. Volgend seizoen zal die er weer bij zijn :D |
Nu een lekker warm onderkomen voor hem zoeken.
|
Quote:
Zal wel een hoekje worden hier achter op het terrein :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |