![]() |
Dank U :thumbup:
|
Quote:
Ik ben nog even op zoek gegaan naar zo'n luidsprekerkapje. Ik vraag me alleen af hoe dit bevestigd wordt ? Voor zover ik weet zitten er geen gaten in het dashboard, waar deze klemmen in passen ? ![]() Ps. over details gesproken... daar weet jij volgens mij alles van ;) De sierstrip op de achterklep vind ik niet zo mooi :( , dus die komt er voorlopig nog niet op. |
die afbeelding van die luidspreker is op de kop.
onder de asbak zitten 2 originele gaten voor die klemmen. en onder in de luidspreker kap zitten 2 gaten voor schroeven (die gaten moet je zelf ook in de onderste gedeelte van de dash maken |
Ben misschien wel een spuitelf, maar hulde voor de bumperkappen: echt heel fraai!!!
|
Quote:
Ok, bedankt :thumbup:. Zelf gaten in het dash maken, zie ik nog niet zo zitten. Weet nog niet hoe ik dit ga oplossen. Mooie verzameling golfjes heb je btw! Quote:
thnx, dan kun je er beter een andere onder gedeelte bij kopen
stuur je zo wel even een pb |
Ik heb inmiddels een aantal onderdelen onder de kap opnieuw zwart gemaakt. Eerst even schoonmaken natuurlijk:
![]() ![]() En nog even een herinnering van hoe het ooit was: ![]() ![]() En zo ziet het er nu uit :D : ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben nog lang niet klaar, maar het is alvast een begin :) . |
Echt een heel mooi golfje Hans, die bumpers zijn ook zeer geslaagd vind ik zeker i.c.m de wielen!
|
Vette kar
|
ik las ergens in het begin dat je die gaten in je deurpaneeltjes dicht had gemaakt,
maar hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag? |
Heel mooi, moterruimte ziet er nu ook netjes uit past veel beter bij het strakke uiterlijk van de auto.
|
Een hele nette Golf hoor !!! Die velgen lijken ook super zo met dat donkere hart !!
|
Die motorruimte is mooi geworden! Waarmee heb je het schoongemaakt?
Succes nog! |
Bedankt voor jullie reacties :thumbup:
@GJ007 en floris-jan1, jullie hebben PB @LRR; ik ben jouw topic ook het volgen. Zijn er nog vorderingen ? En nog even een nieuw plaatje :D ![]() |
Heel erg mooie Golf! Die velgen staan ook heel goed inderdaad, samen met die bumpers.
|
Gister heb ik de rubber voor het dakraam opnieuw zwart gemaakt. Deze was in de loop der jaren behoorlijk verkleurd/verweerd.
Voor: :( ![]() ![]() ![]() Na: :D ![]() ![]() ![]() |
Tijd voor een update!
De asstompjes zijn klaar :D Mooi onder 1,5 graad gefreesd. Dit zou net voldoende speling moeten geven om de auto achter maximaal te kunnen verlagen met deze wielen en de originele spatbordranden. ![]() ![]() Hij lacht al… :rolleyes: ![]() Binnenkort monteren en dan kan de auto achter weer maximaal omlaag. Als het zover is, zal ik nieuwe foto’s plaatsen. |
Vorderingen komen gestaag ;)
|
Volgende week de asstompjes plaatsen, voor nu even een paar nieuwe foto’s :rolleyes:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Zéér gave car! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:12. |