![]() |
pestkoppen ;)
nu weer verder over vooroordelen :screwy: |
Quote:
nou idd, dat is pas een vooroordeel alsof elke fysiotherapeut een onwijse thaise massage kan geven.(om maar even de woorden te ontwijken die voor jan-jelle schadelijk kunnen zijn) :D :D oh en nog een vooroordeel: golf1-gts-rijders zijn massage-salon-lopers :D |
vooroordelen maar weer.
criminelen worden in nederland altijd maar in de watten gelegd. dat een lotus elise een snelle auto is. |
Quote:
Niet helemaal... 1. Dat vind ik inderdaad, en jij vindT (als we dan toch op de kleintjes gaan letten...) 2. Nee, maar de dealer is veel beter aanvechtbaar 3. Nee, ik vind gewoon dat de monteur er leuk uitziet. Punt. De aanname dat een mooie man zijn werk beter doet, is puur jouw eigen interpretatie. En als ik alleen een kentekenlampje op kom halen wat ik besteld heb, dan kom ik idd niet persoonlijk in de werkplaats. Goed gezien van jou ;) Verder: over het verschil tussen een fysiotherapeut en een masseur/masseuse ga ik niet eens in discussie. Ik en Jan-Jelle weten namelijk wel beter! Ennuh... mensen die niet kunnen spellen zijn dom. Dat is ook een vooroordeel! |
Quote:
Kijk eens in mijn avatar... kiekeboe! |
Quote:
AMEN! :D |
Quote:
1) Auch...mijn grammatica verkeerd gaan verbeteren...schaam je (ook dit is wederom zonder "t", -doos). En speciaal voor Berserker: ![]() Bij interesse, zijn er meer op aanvraag beschikbaar ;-) |
Quote:
ik was er al bang voor ;) |
Ik ruik een bekende situatie... uit de oude doos. Maar misschien is dat ook een vooroordeel.
Ik durf in ieder geval fouten te maken. Een 9 is dan ook geen 10 :). Op grond van het veranderen van het open en algemeen karakter van dit topic naar een stekend persoonlijk karakter mag dit topic wat mij betreft gesloten worden danwel een stille dood sterven. Ik verzoek iedereen dan ook vriendelijk om niet meer te posten. Bedankt voor de leuke bijdrages mensen! |
helemaal met je eens
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 11:45. |