![]() |
Ja waarom doorsnee wielen op een niet doorsnee bus ? Heb al wielen liggen dus waarom weer extra centjes uitgeven ?
|
Quote:
Das alleen het gedeelte wat dit topic leest . Andere helft slaat het wijselijk over want ik ben een waterhoofd :D |
Quote:
Dat uitdraaien,verboren en spacers aanschaffen is ook niet gratis Gert,en het is 16",dus je banden kun je weer overzetten. |
Doe een goed bod en ik zie van mijn plannen af :D
|
Je weet dat ik niks met Bijlmervelgen heb .... en ook niet ga krijgen ook !!
|
En ik niks met 30 in een dozijn Porkers :D
|
Quote:
Wie begint er hier nu weer over Porsche wielen ?? :biggrin: Ik zeg alleen maar 16" stalen syncro wielen ... ben je waarschijnlijk (nieuw) net zoveel voor kwijt als dat je nu die bijlmervelgen pas moet gaan maken :rolleyes: |
Quote:
Zelfs niet op mijn rug :D |
updeetje ...
Quote:
Gert helpt ook mee hoor !! Maandagavond de type4 motor bijna net zo kaal gemaakt als z'n baasje ;) Versnellingsbak ligt nu bij G. te R. zodat die voor de montage ff goed gereinigd kan worden. |
Wat een roest zo op de foto ..
|
Spuitbusje, remmenreiniger en een staalborstel doen wonderen.... :D
|
How would u know ?
Of kom je voor de verandering eens een blok van iemand anders doen ? Je weet de weg :D |
Quote:
Sorry gert, ben nu zelf druk met een 1600 dubbelpoort met dubbele webers voor de kever....... :rolleyes: En de weg naar tilburg weet ik niet, ben a-topografisch weet je nog? |
Hij staat ook in DH ;)
|
okay! Nodig je altijd mensen uit op een plek die van iemand anders is? haha lekker ben jij! :p
In ieder geval succes met je blokkie en de rest van de kemperink, blijf maar foto's posten, vind het een leuk project! |
Je nodigt jezelf gewoon uit
|
Quote:
Spuitbusje ?? .... maak er maar een doos spuitbussen van ... :wink: |
Quote:
hehehe ben benieuwd! :rolleyes: |
Quote:
Wat kosten die dingen weet je dat zo krewkep? Is zeeer interessant.... en Gert, dit is NIET standaar wat iedereen heeft hoor !!! :eek: |
Quote:
Kheb al een mailtje naar Richard gestuurd ... ff geduld Split ... ik begrijp dat nu het zonnetje weer schijnt,je weer "trek" krijg om aan je T3 te gaan werken ;) en inderdaad ... moest eerst ook 2x kijken,maar er zit toch echt 16" onder :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 14:08. |