![]() |
dik oane ....bandjes heb ik ook ff nodig ....
|
Quote:
Heb nog wel een setje liggen ;) |
Ben anders ook wel een man van zwart maar vond dat rode idd mooier .
Velgen lijken super . |
Quote:
zijn al onder weg Marco :redface: |
Quote:
iedereen rijdt nu tegenwoordig met de meniekleur, is niet meer uniek, en jah ik weet zwart is ook niet uniek. maar jah zo blijft er altijd wel wat ;) en wat betreft de logo's en uitlaat das een kwestie van smaak en die moet je respecteren iedereen doet zijn eigen ding :D |
Quote:
Haha, jammer dan! Ik doe er volgens planning toch niks meer mee! @oane, leuk bezig, vind dat zwart ook zo gek nog niet :D |
hij is nu weer matzwart, andere kleur was toch niet mooi geworden.
dus heb ik de roller der maar weer even overgehaald. is nu stukken beter ![]() ![]() ![]() |
Mat staat hem veel beter ;)
Meniekleur vond ik toch het mooiste :D |
mat + jetta is een super combinatie! ziet er strak uit!
|
dikke jetta
|
ligt mooi plat oane.. zag hem afgelopen weekend staan! :)
|
Quote:
zat je bij gerben in de auto? we zaten te barbequen in de garage :screwy: |
toch zonde dat ik m'n atsen verkocht heb voor een half jaar terug! vette velgen met deze band zeg!
|
Zo van de week even de auto in de wintermodus gezet:
auto even omhoog geschroefd winterbanden gemonteerd 16inch wieldopjes van een passat olie en koelvloeistof ververst en een frisse accu en een tijdje terug al een corrado interieur erin gezet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heeft iemand nog een g60 bumper + wielkastranden lange versie liggen in omgeving friesland, groningen en drenthe
|
|
split52 ik heb je even een mailtje gestuurd
gisteravond waren we opstap in leeuwarden, ik was bob gister maar we kwamen gisteren terug bij de auto, en alle vier wieldoppen waren er afgejat. ik was pislink, je moet gewoon van iemand anders zijn spullen afblijven |
Da's balen zeg, klotestreek zoiets :(
Staat de jetta goed dat zwart! Is dat RAL 9006 op je ATS'en? |
Quote:
weet de kleurcode niet, gewoon motip spuitbus grijs en met 3 lagen blanke lak |
All times are GMT +1. The time now is 12:41. |