Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Dutch_Jetta_GT (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36759)

Dutch_Jetta_GT 20-12-2007 23:12

Quote:
Originally Posted by SlimMasterShady
Staan hem goed die lampen ;) alleen vlug die lip eronderuit :D


Makkelijker gezegd dan gedaan, aan de grond vroor het vandaag al 5 graden, en als je dan buiten in de kou/ miezersneeuw :screwy: eronder moet gaan liggen om de lip eraf te halen is niet echt prettig :mad:

Achjah ik moet niet zeuren, morgen verman ik mezelf, trek een paar handschoenen aan en ik zorg gewoon dat het mormel van het weekend klaar is ! ( nou ben ik wel weer gemotiveerd, thanks! :thumbup: ) Fotootjes volgen uiteraard!

Edward 20-12-2007 23:17

rallye grille, verse lak, misschien audi grepen verder stock houden....12cm omlaag en dikke wielen = klaar!

JettaPowerrr 21-12-2007 00:10

Rallye-grille = duur!
Verse lak = ook duur, poetsen is goedkoper! :D
Audi-grepen?!? :eek: :screwy:

Op zich een toffe wagen, zeker met zo'n 16 klapper onder de kap. En ik kan me bij de rest aansluiten en je verder motiveren, die lip eraf, originele eronder en het lijkt ineens heel anders! De smoked aero's staan hem prima! :thumbup:
Maak alleen niet de fout om er nog eens een booskijker op te zetten. :redface:

Veel plezier met de wagen! :cool:

Alberto 21-12-2007 09:00

Quote:
Originally Posted by Edward
rallye grille, verse lak, misschien audi grepen verder stock houden....12cm omlaag en dikke wielen = klaar!

ieder zijn smaak ....
maar een andere voor spoiler is al genoeg
:thumbup:

Edward 21-12-2007 09:14

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Rallye-grille = duur!
Verse lak = ook duur, poetsen is goedkoper! :D
Audi-grepen?!? :eek: :screwy:

Op zich een toffe wagen, zeker met zo'n 16 klapper onder de kap. En ik kan me bij de rest aansluiten en je verder motiveren, die lip eraf, originele eronder en het lijkt ineens heel anders! De smoked aero's staan hem prima! :thumbup:
Maak alleen niet de fout om er nog eens een booskijker op te zetten. :redface:

Veel plezier met de wagen! :cool:


wie mooi wil zijn.....moet meestal vrij diep in de buidel tasten ja, dat klopt ;)

Pedaalemmer 21-12-2007 09:47

Quote:
Originally Posted by Edward
rallye grille, verse lak, misschien audi grepen verder stock houden....12cm omlaag en dikke wielen = klaar!


Helemaal goed, alleen zouden zwarte prosche klinken leuker staan :cool:

Dutch_Jetta_GT 21-12-2007 11:37

Even voorstellen: De nieuwe 16V onderlip!
 
Vanmorgen was het dan eindelijk zover, na 2 bakkies warme choc :) ben ik gewapend met een krik en een stel handschoenen naar buiten gegaan om de VR6 lip (of wat daar nog van over was) er dan toch eindelijk vanaf te halen en te vervangen voor een gloedjenieuwe 16V onderlip, ziehier het resultaat!

:thumbup:




En dit is (of was) de VR6 onderlip, nu is het net LEGO! :D




:rolleyes:

Erik 21-12-2007 12:02

Kijk, dat is meteen een veel beter gezicht

Marcski 21-12-2007 12:03

absoluut!

JettaPowerrr 21-12-2007 12:17

Beters! Ziet er netjes uit!

René 21-12-2007 12:24

Stukken beter zo...zonder die bra, letters op de onderlip en het kentekenplaatje op de goeie plek oogt het front ook meteen een stuk strakker

goed bezig

Alberto 21-12-2007 13:05

super netjes ......

Berrychello 21-12-2007 16:41

Kijk, zo is het een stuk netter! Nog één ding: even een 'lege' kentekenplaathouder erop! :p En dan maar gelijk luxe kentekenplaten ;)

SlimMasterShady 21-12-2007 17:19

Nice!!! :D

tiefflieger 21-12-2007 20:19

Front is stukken beter zo !
Leuke Jetta .

Dutch_Jetta_GT 04-01-2008 21:52

Morgen ga ik deze 'nieuwe' achterlichtjes ophalen...... Nu alleen hopen dat ze een beetje fatsoenlijk staan! :screwy:



Dutch_Jetta_GT 05-01-2008 17:05

En zo staat hij er dus vanaf heden bij:




Reacties altijd welkom :thumbup:

Dutch_Jetta_GT 28-01-2008 18:14

Vandaag nieuwe knippers gevonden, het betreft hier de donkergrijze/ smoked knippers (niet helder ;) )

Dus zo gauw ik me schatje weer terug heb gaan die erin!

Domi 28-01-2008 19:40

Het gaat nu de goede kant op.

Vooral doorgaan ;)

Dutch_Jetta_GT 13-02-2008 18:45

Vandaag eindelijk na bijna 4 weken de Jetta weer terug gekregen met een heel jaar aapeekaa!

Ik zal het verhaal even in het kort uitleggen:

1. Er moest een katalysator onder ivm notitie U9 op kentekenbewijs + veel te hoge CO waarde... :mad:

2. De originele katalysator paste er niet meer onder... :eek:

3. Sportkatalysator besteld... ;)

4. Het pakket met mijn sportkatalysator was verloren geraakt ( we zijn al 2 weken verder)... :screwy:

5. Na ruim 3 weken nog steeds geen sportkatalysator gezien, dus maar een andere besteld bij een andere leverancier... (afgelopen vrijdagmiddag om 5 voor 5) En deze lag zaterdagochtend om half 10 binnen... :rolleyes:

6. Dinsdagavond is de sportkatalysator gemonteerd en kon hij vandaag na het krijgen van een kleine beurt + 2 stuurhuishoezen eindelijk afgemeld worden... :woowoo:

En nu heb ik er net de andere (smoked niet heldere) knipperlichten voorin in geschroefd, en daar maak ik morgen even een mooi footooke van :D


All times are GMT +1. The time now is 07:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.