![]() |
ff een vraagske voor de mensen die er iets van kennen.
als er nu een nederlander de rallye overneemt,moet die dan nog bpm betalen op de wagen? hij komt uit nederland,en is ingevoerd en ingeschreven in belgie. heb de vraag al gekregen en op deze manier hoop ik de mensen te informeren of ze dat nog moeten betalen... grtz |
als het goed is moet je het kenteken terug vragen in nederland
moet de auto wel rondgereden hebben in nederland maar neem aan dat dat wel het geval is je heb pm |
Quote:
gelezen en beantwoord... |
voor de gti heb ik nieuwe wielen gekocht.
bbs rs 003 moeten nog opgeknapt worden,maar zijn redelijk goed nog. met de ats'en kwam hij iets TE laag om proper te leggen als daily. ook zijn er nog plannen voor de gti komende maanden,maar hierover als alles begonnen is :) grtz |
en hoofdstuk rallye is afgesloten...
heb hem vandaag naar holland gebracht.... grtz |
Quote:
Waar is die heen gegaan in nederland ? |
Quote:
bunschoten. is iemand dat hier ook zit trouwens... grtz |
wagen staat bij de spuiter nu.
wordt op dit moment nog volop geschuurd. ruitenwisser en sproeier gaan weg. en alle roestpikkels eruit natuurlijk.... als alles meezit,heb ik hem het 2de weekend van mei terug. en dan klaarzetten voor worthersee. vertrek den 18de mei... zal spannen om klaar te geraken (wielen zijn ook nog niet in orde) maar geloof er nog in :cool: ![]() ![]() ![]() grtz |
Wooooooow die rally is mooi man...
gr ronnie |
Quote:
die is een goede maand geleden verkocht. kijk es bij de rallye inventaris of dikste mk 2's. grtz |
|
ik vindt die wielen super vet!!!!
de rest van de auto natuurlijk ook |
hier 2 foto's van de versgespoten golf...
![]() ![]() is wel al wa gemonteerd,maar nog geen foto's van. en deze week es een bezoekje gebracht bij djwaard voor zijn rs'en... moesten opnieuw gepolijst worden en es ff geprobeerd... ![]() ![]() ziet er goed uit,dus de vriendin aant werk gezet :lol: ![]() deze randen worden overgezet naar mijn andere set die ontlakt zijn en deze week binnen gaan om te poederlakken... grtz |
|
ziet er goed uit hoor.. gr ronnie
|
Schiet al goed op, mooi! :)
|
|
Helemaal mijn ding deze !!
Niet meer aan doen, echt super zo ;) |
Ding is echt perfect geworden!! Wat voor set BBS is dit; RS003? En waar heb je de grille nog vandaan gehaald?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:06. |