![]() |
Heel vet, Jens!
|
Quote:
Mooie winterlook en nog steeds een mooie auto :thumbup: zo staat die van mij er nu bij, afgelopen donderdag het wintersetje gemonteerd :D ![]() |
Ik denk maar gewoon zo.
|
Zo rijd me vriendin met de vento tijdens de winter
![]() De classicline's liggen in de schuur netjes opgeborgen en de Porsches liggen bij de polijstboer :D En zo rij ik met de golf tijdens de winter ![]() |
dit is mijn winterlook zwarte cup velgen met rood randje 195-50-15 bridgestone turanza's
![]() ![]() |
Alst mee zit zaterdag even bezig met de winterlook !
|
![]() dit was mijn winter look :screwy: :D |
Dit is mijn winter look oftewel winter auto:
![]() Het vrouwtje rijd er weer zo bij deze winter: ![]() |
Alles is betrekkelijk...
Zomervelgen, wintervelgen; het zal allemaal wel!
Hoewel Piet P. dit jaar een strenge winter heeft voorspeld :screwy: , kennen wij geen ècht strenge winters meer in Nederland, toch? Ook de dealers hebben sinds enkele jaren een koop-nu-een-extra-setje-velgen-met-winterbanden-tik... :twocents: k-tsjing! :twocents: Maar het is allemaal natuurlijk wel een goed excuus, om de look van je wagen 'af en toe' te mogen veranderen! :tongue: Ik rijd voorlopig nog op m'n Parabooltjes, maar ook IK (wie niet?) ga over een tijdje stalen 16" Golf IV-velgen laten verbreden en MATZWART spuiten. Dat noem ik dan maar het 'wintersetje'; het beestje moet toch maar een naam hebben, hè..., maar misschien gaan ze er dan pas met Pasen 2008 onder! Vooralsnog (zeker tot februari) zó dus! ![]() (de VAG 16"-steelies krijg ik van een collega, die een ander type Audi TT-velgen heeft gemonteerd; weet iemand toevallig de J en ET maten van deze 16"-'s?) |
De MIVW Caddy in wintermodus, fully loaded, down and dirrrty :D
![]() |
beetje wassen voor goede reclame :)
|
Zo,
![]() |
zo vandaag de variant ook maar weer even winter klaar gemaakt.
de velgen deze keer maar matzwart gespoten en de auto lekker vies hahah ![]() de golf 1 laat ik mooi zo, zou er de zelfde velgen als nu onder doen maar dan alleen in originele j waarden alleen dan kon ik niet sturen en wil hem niet omhoog draaien. dus dan zo maar houden rij toch niet veel. ![]() en de rooie staat mooi onder het kleed in het hok te wachten tot ik hem aanpak hahaah ![]() totzo ver de winterauto's |
Zo kom ik voorlopig onze zachte winter wel door
De corrie gaat weg en er komt een golf 2 GTD in de plaats. Hier mogen dan de classiclines onder voor de winter en de cabbie mag naast de sc onder 1 doek op stal. :D |
|
|
|
Ruurd; ik hoop dan dat ie 5 meter verder naar achteren staat en jij lekker op je fiets zit :D ;) Wat een nette auto (op dat kleine kusje linksvoor na)!
Edit; Tot m'n verbazing zie ik dat mijn wintermodes er nog niet tussen staat ;) ![]() Gewoon zo waarschijnlijk (15 inch Corry staal 195/45). En de jetta gewoon op origineel staal :) |
Hier mijn winterlook voor 2007/2008
Het zijn 18 inch Kahn velgen geworden , misschien blijf ik er zomers nu ook wel oprijden , en zie ik volgend jaar wel weer voor andere velgen voor de winter :D ![]() |
Quote:
otto zijn wielen gekocht jochie ![]() ik ga voor zeker heid laat die meter sneeuw maar komen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:36. |