Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   1976 Audi 50 van eerste eigenaar! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35794)

sjampoo 30-10-2007 00:30

Jaja.. rustig rustig..

Net thuis,. vooralsnog zonder Audi.

Bod is uitgebracht, binnen een week hoor ik of ze 't accepteren. Heel fijn dat er (ook vanuit hier) genoeg personen geinformeerd hebben naar de vraagprijs.. dat heeft de onderhandelingen zeer zeker verbeterd (not :( ) Maar goed: Mijn bod is reëel, of beter: hoger dan reëel. Als ze deze week nog iemand vinden die d'r meer voor wil geven, dan is 't jammer voor mij, en helaas voor die hoger biedende: die is niet goed snik :)

Staat: Foto's zijn geduldig (en niet heel groot op Marktplaats), dus hij is echt niet zo strak als je zou willen geloven: 31 jaar boodschappen auto heeft zo z'n sporen achter gelaten. Deukje in voorscherm kan je op de foto net herkennen, maar recent is er aan de achterkant ook wat langs geschaaft: Dat gaan ze bij X-pair niet meer recht brijen zonder lakstift. Bumpertjes zijn ook niet meer strak, en een koplamp-hoogte-verstelhendeltje is zilvergrijs: in het verleden is de verfspuit al eens voorbij gekomen.

Rottigheid:
Viel mij reuze mee. A-stijlen: aanwezig. Accuwak? Accuwak! Al wel gerepareerd, alleen is niet goed te zien hoe 'goed' dit is uitgevoerd. Bekende plekken zoals voorfront, spatborden voor, hoeken achter, reservewielbak, kriksteunen: roest of vliegroest, maar niet (door)gerot. In/op de dorpels wel wat plekjes gevonden die aandacht nodig hebben, evenals een paar doorgerotte plekjes, maar geen serieuze zaken.
Bodem? mwaoh: kwijl :)

Interieur:
Rokersauto, incl sporen. :(
Maar bekleding staat me wel aan, en geen enorme schade

Tja.. Als ie aan m'n neus voorbij zou gaan is 't jammer,.. 't zijn de details die 't m doen: eerste eigenaar, 76ér (net als ik), en een 'echte Audi 50'..

Hopelijk volgende week foto's dus.. en anders :cry:

Domi 30-10-2007 05:27

Jij hebt dus een bod uitgebracht maar toch laten ze je nog een week wachten :confused:

Ze proberen er dus zoveel euries uit te halen.

Beetje jammer.

sjampoo 30-10-2007 08:08

Quote:
Originally Posted by Domi
Jij hebt dus een bod uitgebracht maar toch laten ze je nog een week wachten :confused:

Ze proberen er dus zoveel euries uit te halen.

Beetje jammer.

Check!

'Nee, liever naar een liefhebber dan naar de hoogste bieder'

(of was het nou andersom?)

Jetta MaNiA 30-10-2007 08:43

Quote:
Originally Posted by Dennis@polo86c.nl
Leiden is niet naast de deur vanuit Oosterbeek :)

Oosterbeek:D? Daar zat ik afgelopen weekend in het Bilderberg hotel. Geen armzalige gemeente ben ik wel achter :D

sjampoo 30-10-2007 19:40

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Oosterbeek:D? Daar zat ik afgelopen weekend in het Bilderberg hotel. Geen armzalige gemeente ben ik wel achter :D

Sinds ik er woon, gaat 't hard achteruit met de buurt...

Hahaha,. Maar serieus: aan mensen met veelste veel geld geen gebrek. Beetje jammer dat niet alles met geld te koop is; smaak bijvoorbeeld..

G-eert-40 30-10-2007 20:02

hoop voor je dat die andere afhaakt. lijkt me een erg leuke auto om erbij te hebben. en is ie ook nog eens in goede handen :thumbup:

arno Derby 30-10-2007 21:03

Ik had de mensen vorige week al gemailt dat ik de prijs te hoog vond. Heb er al 1 staan en zou er echt nog wel 1 willen maar kan op dit moment niet te veel missen.

Verder klinkt hij redelijk zoals je vertelt.

Bij de mijne was het voor front echt rot aan de onderkant, accubak is echt rot, reserve wiel bak is echt rot. Verder heeft hij roest in de dak randen en in de linker A-stijl een klein gaatje.
Hij was wel wat goedkoper dan deze maar ook iets slechter dus.

Hoop voor je dat je m kan ophalen. erg gave auto`s vind ik nog steeds.

succes

gr

Berserker 31-10-2007 08:32

Indd gave auto's geniet er nog iedere week van....

Rijdt btw ook wel leuk, mits de nodige aanpassingen :)

sjampoo 31-10-2007 11:13

Quote:
Originally Posted by G-eert-40
hoop voor je dat die andere afhaakt. :thumbup:

Als er al een ander is natuurlijk :tongue: Geen idee of er ook serieus iemand zich gemeld heeft die de vraagprijs wil bieden.

@ Berserker: Standaard rijdt ie net zo goed als een 2 of 2f (om misschien wel iets beter).. ALS deze in m'n tuin komt te staan, gaat er in iedergeval weinig aan veranderen. (Als er iets wijzigt t.o.v. origineel is het echter waarschijnlijk wel aan de (voorwiel) ophanging). Unterfahrtreibwerkschutz ligt in iedergeval al klaar :)

VW_Mannetje 03-11-2007 17:34

Toevallig dat ik dit hier zie staan over de Adui 50.
Heb 1,5 week geleden een email gestuurd, krijg er net eentje terug, dat ie verkocht is...

Iemand van dit forum toevallig!!!???

sjampoo 03-11-2007 23:00

Ja kut:

Vandaag idem e-mail: Hij is verkocht, en niet aan mij..

* Baal * Vloek * Bad Karma *

Jurgen Santana 03-11-2007 23:01

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Ja kut:

Vandaag idem e-mail: Hij is verkocht, en niet aan mij..

* Baal * Vloek * Bad Karma *

Look at the bright side. Je hebt iig niet teveel betaald ;)

sjampoo 03-11-2007 23:41

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Look at the bright side. Je hebt iig niet teveel betaald ;)

Thanx,. maar daardoor baal ik d'r niet minder van.. (had/was een mooie trouwauto geweest)

Bright side: keeps some money in the pocket for other projects.

Sjon 04-11-2007 21:48

Hopelijk heeft ie een goed baasje gevonden......

sjampoo 04-11-2007 21:53

Precies.. en zien we m (in deze staat) nog eens terug!

sjampoo 20-11-2007 00:39

* nieuwe eigenaar heeft reeds contact met mij opgenomen *

Dus nog niet uit het oog, zeker niet uit het hart...

Erik 20-11-2007 08:13

Om hem weer te verkopen?

sjampoo 27-11-2007 09:19

Nee, helaas, dat niet.
Maar mocht 't er toch ooit van komen, weet ie mij te vinden :)

All times are GMT +1. The time now is 23:52.