![]() |
Zal er aan denken Jurjen :thumbup:
Thanks Madison :cool: |
Eindelijk weer eens een update! :eek:
Na een poos stilgestaan te hebben wegens een lekke radiateur is er nu weer hoop. Vandaag nieuwe radiateur binnen gekregen, en nu de boel er weer in bouwen :cool: Maar eerst even een bakje koffie! Tot zover: ![]() ![]() |
:woowoo: Eindelijk! :D
|
Maar waarom nou een Golf-front erin....:(
Best een leuke Jetta! Valt vast wel wat van te maken. :) |
Quote:
jetta front is mooier .... :thumbup: |
Was deze nu wel of niet gejat? Gelijk een grotere intercooler plaatsen, als je toch bezig bent ;)
|
Quote:
:tongue: Quote:
Zekers! Kopen? :D Quote:
Was, maar alles is weer goed gekomen, einde discussie ;) En heb sowieso geen intercooler :tongue: Vandaag zelfs al blokje om geweest! :woowoo: Moet alleen snel weer originele velgen eronder, want alles liep aan met twee dikkoppen erin en een stel wielen achterin. Op de foto even het tijdelijke lichtmetaal, inmiddels weer zwart staal eronder. Hij is alleen wel erg damp van binnen, en achterruit verwarming is ook kapot ben ik achter gekomen. Wellicht alleen een zekeringtje, deze week maar even kijken. Ook moet ik beide koplampen nog even omruilen, zitten er net verkeerd om in. Is trouwens een gloednieuwe radiateur, 70 euro, perfect op maat, alles past :cool: Halt! Foto zeit! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() mooi staal is niet lelijk ....inc mooie michelin bandjes .goed voor APK |
Staal is mij ideaal :cool:
Heb inmiddels de matzwarte er weer onder, met nog rijdbare Arrowspeed bandjes :rock: |
Kopen?? Wil je er vanaf dan? Nee toch zeker! :eek: Of is de Pastzat weer klaar? :D
|
Passat is nog niet klaar, maar Jetta staat inderdaad te koop. Hoef er zelf niet zozeer vanaf, maar kan het geld wel goed gebruiken, en de Passat rijd hopelijk binnen een maand ook weer, dus...
|
All times are GMT +1. The time now is 02:29. |