![]() |
Quote:
Ben er volgend jaar ook weer bij. En dan hoop ik in mn edition blue. |
ik heb weer wat gemist BAAL BAAL
|
Quote:
jammer dat je er niet bij was was gezelig ;) |
Meeting ziet er zeer goed uit, leuke en mooie opkomst zo te zien :thumbup: :thumbup:
Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn, moest werken :( :mad: .. ________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
Ja ,ik kon deze keer ook nier komen ,vrouw moest aan het werk ,zwager was jarig ,de jetta is net weer terug ,en daar wil ik eerst nog even mee te proefrijden !
Maar volgende week bij MIVW zijn we er wel bij! |
Hallo,
't was een mooie en zeer gezellige meeting! En veeeeeel geluk met het weer gehad! foto's staan online op www.vwfanatics.nl Hier een preview ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maar volgend jaar zijn we er wel bij! :thumbup:
|
Quote:
De mensen met prijswinnende auto's zijn wel vaker 'bekend'. Staan tientallen keren op internet, in de VW-bladen etc. etc. Net als voetballers die vaak scoren, die kent ook iedereen ;) |
Ik heb ook ff een selectie gemaakt van mijn foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :D .. alleen van de zaterdag jammergenoeg .. vandaag moest ik werken van 10 tot 20 .. :( |
Hey Misha,
Miste je al op de zondag :D Echt hele mooie foto's man :eek: !! |
Quote:
ja nu achteraf baal ik er echt van maarja, niks aan te doen .. volgende week bij MIVW wordt zeker en vast net zo vet, zo niet nog vetter!! thanks, ik ben een beetje aan het klooien geweest met men nieuwe cam :D |
|
Quote:
Ach ja, ik verlies ongeveer wekelijks mn voorspoiler, en denk niet dat ik hier alleen in sta.... De inrit was prima aangepast tenopzichte van vorig jaar, en ik denk dat er op iedere meeting locatie wel iets aan te merken is, overal zijn hobbels gaten en vluchtheuvels. Ik heb me super vermaakt! ben flink verbrand en wil bij deze de organisatie bedanken voor alles! |
Super meeting!! Complimenten voor de organisatie. Ik heb nergens geen last van gehad,terwijl mijn G60 ook wel een beetje laag is. Goed kijken waar je rij,laag rijden is een sport. Tot volgend jaar..............
|
Mooie foto's mischa,en over de meeting zo te zien een duidelijk voorbeeld van kwaliteit staat boven kwantiteit, dit zijn mijn idee de mooiste meets.
|
het was een leuke meeting, mooi weer, mooie auto's wat wil een mens nog meer.
en benji bedankt voor super mooie foto's |
|
|
supperfoto's jammer dat ik niemand meer heb meegekregen om ff te gaan kijken :(
|
Ja ik baal er ook als een stekker van dat ik niet kon.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |