![]() |
Tinus niet .. maar ikke wel Erik!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en tenslotte hier nog eentje, met wat fantasie zou het ook wel dik staan onder de jetta: ![]() |
je mist 4 bouten... ;)
|
Leuke auto, Mooie foto`s!
|
Op welk punt doe jij je auto opkrikken (uitlaat?) :D
Nee zonder gekheid, krijg je die bij de eerste keer zo ver eronder ? |
mooie golf 2 geworden.
|
Hele mooie wagen, velgen staan hem goed !!
|
Erg mooi met die nieuwe velgen. En 5-deurs, vind ik toch net ff leuker :)
|
Erik, ik heb een extra lange (900 mm) en extra lage (80 mm) krik. Hiermee zet ik de voet in het midden onder de achterbrug waarmee ik de hele auto in 1 keer omhoog krik.
Deze wielen blijven, vind ze zelf ook super staan. Voor wel mss iets meer ruimte creeeren want omhoog wil ik niet :) Mooie fotos misha, top! |
Mooie velgen, staan zeker dik!
Ennuh misha, gewoon die sebrings laten zitten;) Deze zullen ook wel dik staan, maar die sebrings zijn beter:) |
Staat em goed, en mooie auto! :thumbup:
Wat voor adapters hebbie ertussen?? |
@beetlefreak, adapters waarbij ik de 8loch met 4 bouten vast kan zetten zeg maar..geen luxe versie dus hoewel ik die wel liever zou hebben :)
|
en daar durf je mee te rijden? :eek:
|
De centrifugrale krachten worden nu niet goed verdeeld over de bouten volgens mijn theorie. Verder staan de benz hoepels netjes onder een Golf 2.
|
hee martinus!
leuk om je zomaar tegen te komen! wezen shoppen in den bosch of zo? Filmpje dat ik gemaakt heb, heb je nog tegoed van me! Hij lag er weer erg lekker bij! |
Mooie wielen!! Denk er zelf nog steeds over na om de Schmidts ervoor in te ruilen!!
Dan word het 16x8 rondom! |
Quote:
mijn idee :eek: |
beetje jammer idd die wielbouten....was dan op die rs`jes blijven rijden..die stonden imho echt geweldig!
|
ja die wielbouten bevallen mij ook niks, zat best blijven zitten maar het idee maakt me onderweg lichtelijk nerveus dus ik ben al met nieuwe adapters bezig.
Rene, die RS paste niet, veel te breed, zag er leuk uit maar moest echt voorzichtig rijden. De RSen gaan uitelkaar en zien de straat weer als de project golf de weg op gaat ;) Vandaag de voorste zijschermen van binnenuit verbreed. Allereerst de lijsten en binnenschermen verwijderd, kit in de rand leggen, naar binnen omkloppen, opschuren en zwart spuiten. ![]() Ondetussen die wielrand aanpassen ![]() Ook de binnenkant spuiten, en meteen ff in de verse tectyl. ![]() Klaar.. en de boel kan er weer op. ![]() |
vanmiddag heb ik van Tinus zen GTi wat foto's genomen .. hier een selectie:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
erg mooie foto's ;)
en natuurlijk ook een hele mooie auto, en dat als daily :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 05:28. |