![]() |
oeps er ging zeker iets niet goed (eerste keertje hé)
|
Quote:
is dat sunlight-spul speciaal hiervoor bedoelt of is het toevallig erg geschikt hiervoor? |
ik gebruik ook de mequiars NXT, glans is goed maar nog niet naar mijn zin.
|
![]() ![]() ![]() ga vandaag deze even in de mequiars zetten kijken of ie wil glimmen :D zit nu een vette aanslag op van diesel stof ( dampen ) van ongeveer een 1,5 jaar :eek: na dat hij gewassen is ( ook met mequiars trouwens ) krijg je al beter beeld ![]() nu nog in de wax |
duidelijk verschil!
|
Maakt het ook nog uit wat voor een poetsdoek je hebt?
|
wij gebruiken alleen cartec :cool:
|
Quote:
Heb sinds enige tijd nu ook de gele poetsdoek van Meguiars erbij. Deed altijd alles met de witte. Doe er probleemloos 1 jaar mee. Kan op 60 graden in de wasmachine. Maar de gele is vele malen zachter, poetst fijner uit!! |
mocht je last hebben van vettigheid na het uitpoetsen:
even met zo'n microvezel doekje afnemen,en weg is het. dat zijn van die doekjes die je gewoon in de supermarkt of blokker koopt. lijkt op badstof,maar is net even anders.maar het werkt in ieder geval prima. |
Ben zelf ook erg tevreden over mequiars, gebruik de pad's van ze om in te poetsen, en uitpoetsen met een microvezeldoek... gaat echt geweldig!
Morgen staat op de planing de GTI te poetsen......... |
Quote:
AMEN |
Cartec is toch allen verkrijgbaar voor (poets) bedrijven? Wordt niet aan particulieren verkocht?
|
dat klopt ;)
we waren zelf bezig met een poetsbedrijf :D |
en wat gebruiken jullie voort interieur???
johan |
Quote:
Amor-Al. krijg je in Duitsland en werkt perfect. persoonlijk zou ik nooit met cockpit spray aan de gang gaan, omdat daar siliconen inzitten. Mocht je auto ooit een keer overgespoten moeten worden, is de kans groot dat die ellendige siliconen nog erin zitten en je het spuitwerk dus kunt vergeten... Amor-Al kun je ook gebruiken voor alle plastic onderdelen zoals bumpers en spatkappen! |
Tegenwoordig zijn er ook cockpitspray's te koop zonder siliconen hoor! ;)
Ik gebruik altijd Valma cockpitspray, zowel de matte als de glans zijn wel goed ,alleen moet je het goed uitwrijven met een niet pluizende zachte doek . Voor de rest gebruik ik vor de binnenkant alleen een goede stofzuiger ,en een leren stoelhoes als ik met de auto bezig ben en smerige kleding aan heb :tongue: |
Quote:
nau ........... :rolleyes: ik heb het ook en ik kan het gewoon bij mijn wasstraat krijgen :D |
Ik gebruik industrieele ruitenpoets van mijn werk. Het is net schuim en ik gebruik het zelfs om de dode vliegen weg te poetsen, trouwens ook voor mijn lichten. Voor het interieur warm water met wat ajax-bloemenfestein ofzo. Dit supersopje werkt behoorlijk goed alles van vettigheid is eraf zelfs mijn zetels hiermee en ook met een microvezel doek.
Ruikt b.t.w ook wel lekker. |
Quote:
Dat is inderdaad geweldig spul! Ziet er weer uit als nieuw. Het stinkt zelfs als een nieuwe auto :tongue: |
Iemand ervaring met het DeepCrystal set - Meguiars 3-stappen plan ??
http://www.skg-carstyling.nl/skg200...ail/012909.html |
All times are GMT +1. The time now is 12:25. |