![]() |
Quote:
BK customs, adverteerd via dit forum! |
Quote:
40mm is genoeg, het is een daily en daar kan ik geen stug gestuiter bij gebruiken. Ik heb 9 jaar in een golf gereden die 95 mm verlaagd was. ik heb ook geen last van nierstenen ofzo... :D |
Quote:
Bedankt! |
zit vlak bij jou ziet ik....Castricum zitten die gasten meende ik.
goede setjes voor reëel geld en goede service heb ik gehoord. |
Klopt, 5 km verderop :) Goede service en mede volksforummer, wat wil je nog meer.
|
Moet je niet prioriteiten stellen en eerst die overmaatse haarföhner van nieuwe velgen voorzien ? :woowoo:;)
|
Quote:
wat levert dit op en wat houdt dit in een cross flow kop? ps, mooi wagentje, ik heb ook een 100 pk atlanta, zag er net zo uit als deze bij aanschaf:) |
cross flow is toch inlaat aan de voor of achterzijde, uitlaat aan de andere kant?
voorzijde inlaat, uitlaat achter...vise versa.. |
oke, en kan je hier iets speciaals mee qua motorische tuning?
|
MJah idd, wat kan je daarmee?
Ik heb ook een atlanta. Foto is van mn ongelukje (vorig jaar), Heb ik dan ook zo'n crossflow ding? Ik zou ook wel wat meer vermogen willen, maar om er nou gelijk een 20vt blok in te hangen, dat is ook weer zo'n stap he.. :) |
Quote:
VR6 inbouwen ;) |
Dat kan altijd :P
|
niet bij mij....ben tevree zoals tie is....geen tijd / geld voor tweede bodemloze put
|
same old....same old....komt wel nieuwe Vr6 lip aan....DIKKE tuning :tongue:
|
He? En waar ga je die monsterbumper dan opschroeven?
|
eerst ff pimpin' racegaas scoren anders zuig ik via mn cold air intake mutta fukkin' kleine kinderen op met mn 1.6 cross-flow vlam blok. :D
|
zo dan, alweer bijna jaartje geleden.
Niets spannends mee gebeurt eigenlijk. Xenon toendertijd ingeruild voor xenon voor de cab, VR6 lipje gemoneteerd, staat net ff knapper. Beetje winterstaal laten stralen en poedercoaten, dunlopjes eromheen en nu de BBS-sen aan de beurt. Laatste ingreep in de garage..... Verder een superbakkie. Loopt richting de 2 ton nu en van t werk naar huis ziet ik al lekkere blauwe walmen, gelukkig van korte duur. Einde nabij? toedeloe |
Zo, dus je hebt 'm toch niet verkocht?
Ennuh, 1 auto gaat goed met z'n tweeën? |
end is near.....vanavond meer?
Keep you posted hehehe :D |
and SOLD to the highest bidder.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |