Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Volksforum meeting dit jaar ? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27830)

Pedaalemmer 23-01-2007 10:20

Quote:
Originally Posted by René
hoezo de crew dan...de leden zelf hebben voorafgaande "volksforum-meetings" nog georganiseerd en geregeld :)

Dat kan, maar als ik me niet vergis geven ze nu zelf aan dat ze een dergelijke meeting wel willen organiseren en dat ze dit aan het uitzoeken zijn. Misschien beetje dubbel als de crew aan het organiseren is en de leden ook.

evilnyntje 23-01-2007 10:38

Idd, via de crew werkt het beste en scheelt ons allen dubbel werk. Wel weer heel fijn om te zien dat men weer vollop mee helpt met denken en regelen!

Edward 23-01-2007 12:11

dan zal ik mijn kop ook weer eens laten zien.....ben in 2006 alleen naar de See en essen geweest

vwleusden 23-01-2007 14:31

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Een hele goede kennis van me werkt bij Pon,
is het iets als ik 'm eens bel of is dat niet wenselijk?

uhmmm, ik ben daar al bezig dus lijkt me niet verstandig om via 2 wegen een balletje op te gooien. Ben er nu werkzaam :redface:

vwleusden 25-01-2007 09:30

t/m April kan het niet maar daarna wel. Heb al een bericht gestuurd naar een VF crew member. Ik moet even op de afdeling bij PAH langs komen om het één en ander op de kaart te zetten.

Erik 25-01-2007 10:21

goed bezig dennis :thumbup:,
hoop dat er ook dit jaar weer een meet is

golf mkII 16v 06-03-2007 21:37

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
goed bezig dennis :thumbup:,
hoop dat er ook dit jaar weer een meet is

En dan iets meer zon

Gijs 06-03-2007 21:51

Ik wacht af :) Kom dan ook wel even langs met waarschijnlijk de jetta.

Mister Cool 06-03-2007 22:57

Jah, ik hoop het ook. Vorig jaar was best geslaagd! Is er nog nieuws van achter de schermen eigenlijk? Ik heb er wel zin in :D

chrisjuh 07-03-2007 00:54

Quote:
Originally Posted by vwleusden
t/m April kan het niet maar daarna wel. Heb al een bericht gestuurd naar een VF crew member. Ik moet even op de afdeling bij PAH langs komen om het één en ander op de kaart te zetten.

Is er al iets concreets, deze post is ook alweer 6 weken oud bijna, dus ben benieuwd! :)

vwleusden 07-03-2007 22:33

Niet dat ik weet, ik ben niet meer werkzaam bij PAH. Vraag wel even of mijn mailbox nog bestaat en dat iemand even die mailtjes eruit vist.

vwleusden 12-03-2007 18:46

Vandaag een mail verstuurd om het allemaal even warm te houden en uiteraard gevraagd om een afspraak te plannen om even te babbelen.

Melvin 12-03-2007 19:33

zou leuk zijn dit... Maar ik begrijp dat de Volksforum-Crew echt TE druk is, dus dan gaat de kans op een meet in 2007 verloren...

wie wil die opzetten? ik wil evt. wel helpen waar kan, maargoed... Ergens medio april is nog plek zat in de meetingkalenders dunkt me!

Stijn 14-03-2007 15:54

Melly, bedankt voor je aanbod.
De bal ligt op dit moment bij Pon, zoals je uit Dennis' bericht ook kunt opmaken. Vooralsnog hebben we geen capaciteit problemen maar is het nog even afwachten. We doen ons best!

Arno 20-03-2007 19:39

He maarre als we het bij Pon gaan houden wat ik persoonlijk wel erg leuk vind, dan moeten we het personeel van Pon of de catering althans er wel op de hoogte hiervan brengen.
Lijkt me wel zo netjes ook omdat te gaan doen.
Niet zoals vorig jaar dat het pomp personeel totaal niks ervan af wist dat er een vw meeting zou plaats vinden.

Beetlefreak 20-03-2007 19:45

Quote:
Originally Posted by Arno
Niet zoals vorig jaar...

VolksForum heeft nog nooit een meeting bij Pon gehad ;)

vwjb 20-03-2007 19:49

ben benieuwd waar en wanneer als het al doorgaat. Maar ik zal van de partij zijn!!!! :thumbup:

chrisjuh 21-03-2007 00:36

Quote:
Originally Posted by Arno
He maarre als we het bij Pon gaan houden wat ik persoonlijk wel erg leuk vind, dan moeten we het personeel van Pon of de catering althans er wel op de hoogte hiervan brengen.
Lijkt me wel zo netjes ook omdat te gaan doen.
Niet zoals vorig jaar dat het pomp personeel totaal niks ervan af wist dat er een vw meeting zou plaats vinden.

Ehm, pomppersoneel was volledig op de hoogte, alleen was de opkomst zeer hoog, tja, en dat had niemand verwacht... :)

René 21-03-2007 00:45

Dat had idd niemand verwacht...en een maandje later kreeg ik zelfs van de pomphouder een PM...hij vroeg wanneer we weer es zo`n meeting gingen houden :D

Dr Low 23-03-2007 18:40

Weer naar de pomp dan. Hahaha. Neem ik wel weer stickers mee. Was een gezellige meeting daar.

All times are GMT +1. The time now is 18:32.