Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Blauwe Golf bekrast... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26807)

Pedaalemmer 05-12-2006 20:29

pfffff...echt jammer.

Ben best wel fan van je golf mk1 en dan lees ik dit en dan denk ik echt van, WAAROM.

dan moet ik denken aan die scene in ameriacan history x waarin er ff stoeprand gegeten word, mag best met die gozer gebeuren die dit gepresteerd heeft!

scumbag 05-12-2006 21:53

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
dan moet ik denken aan die scene in ameriacan history x waarin er ff stoeprand gegeten word, mag best met die gozer gebeuren die dit gepresteerd heeft!

Om een kras op een auto? Het is inderdaad een klotestreek, maar iemand vermoorden om een paar krassen....heel eng van je.

Trouwens, hoe stond die Golf geparkeerd? Je hebt van die types die, terwijl ze de hond uitlaten in het donker, zo'n krasactie uithalen als een auto naar hun zin niet "correct" geparkeerd staat...m.a.w. twee wielen op de stoep o.i.d.

Vossie 05-12-2006 22:03

Bittere actie, succes met de reparatie

Quote:
Originally Posted by karretje
Als ik er zo eentje zou zien zou ik m, gelijk overrijden met een vw!

alsof dat geen schade opleverd...

Dubweiser 05-12-2006 22:07

Quote:
Originally Posted by karretje
Als ik er zo eentje zou zien zou ik m, gelijk overrijden met een vw!

Quote:
Originally Posted by Vossie
alsof dat geen schade opleverd...

Neem je deze toch gewoon mee. :tongue:

VWRopie 05-12-2006 22:11

Op de stoep geparkeerd? Ik weet niet hoor maar wij, zowel ik als Jopie, parkeren nooit en te nimmer op de stoep met onze daily's... laat staan met onze opgeknapte wagens...
Trouwens... met zijn daily ken die niets eens de stoep op :P

Maar ja dit is gewoon zwaar klote!!! Maar het enige geluk is dat de auto allrisk verzekerd is voor de taxatiewaarde en dat het met het uitkeren van het schadebedrag wel goed komt.

Maar het is iets emotioneels he, er zit twee jaar werk in deze wagen en veel bloed, zweet en toch ook wel tranen... en dan is het gewoon effe schrikken als je bij je wagen komt.

Ik had het met de Kever van Jopie zijn werk, alacar. Bij mij op het werk voor de deur een vrachtwagen met de punt van de hanger het voorscherm plat gedouwd en ook niets laten weten... gelukkig hier wel geld gekregen van het waarborgfonds.

vwjopie 05-12-2006 22:41

Quote:
Originally Posted by scumbag
Om een kras op een auto? Het is inderdaad een klotestreek, maar iemand vermoorden om een paar krassen....heel eng van je.

Trouwens, hoe stond die Golf geparkeerd? Je hebt van die types die, terwijl ze de hond uitlaten in het donker, zo'n krasactie uithalen als een auto naar hun zin niet "correct" geparkeerd staat...m.a.w. twee wielen op de stoep o.i.d.

ik kan nog niet eens de stoep oprijden sta ik gelijk vast...

maar ja het is gebeurd we zien wel hoe het verder afloopt...

Pedaalemmer 05-12-2006 23:06

Quote:
Originally Posted by scumbag

Ga ergens ander moord en brand roepen, Natuurlijk ga je hier niet iemand om vermoorden je kunt ook zonder onderkaak nog goed leven :thumbup:

rickGT 06-12-2006 00:10

dat is echt klote man

Ggrrrrrr wat heb ik een pest hekel aan dat soort ...... (is geen naam voor!)

breadfan83 06-12-2006 01:14

Quote:
Originally Posted by rickGT
is geen naam voor!

Jawel, heel veel zelfs. :D

jan_gti_16v 06-12-2006 02:21

Quote:
Originally Posted by VWRopie
Op de stoep geparkeerd? Ik weet niet hoor maar wij, zowel ik als Jopie, parkeren nooit en te nimmer op de stoep met onze daily's... laat staan met onze opgeknapte wagens...
Trouwens... met zijn daily ken die niets eens de stoep op :P

Maar ja dit is gewoon zwaar klote!!! Maar het enige geluk is dat de auto allrisk verzekerd is voor de taxatiewaarde en dat het met het uitkeren van het schadebedrag wel goed komt.

Maar het is iets emotioneels he, er zit twee jaar werk in deze wagen en veel bloed, zweet en toch ook wel tranen... en dan is het gewoon effe schrikken als je bij je wagen komt.

Ik had het met de Kever van Jopie zijn werk, alacar. Bij mij op het werk voor de deur een vrachtwagen met de punt van de hanger het voorscherm plat gedouwd en ook niets laten weten... gelukkig hier wel geld gekregen van het waarborgfonds.

niks aan toe te voegen ropie...

ik heb samen met jopie de auto opgebouwd tot wat ie nu is...

de schade tot daar aan toe... (ook zwar kut)

maar het idee dat je nie eens ja wagen kan parkeren zonder dat iemand hem ff moet mollen das het ergste...

en dan maakt het nog niet een uit of die 5 eur waard is of 5 milioen..

gewoon het idee dat steekt heel erg diep...

gewoon diep heeel erg diep triest dit

jo succes met de verzekerings afhandeling

vwjopie 06-12-2006 07:46

thanks Jan...

iedereen bedankt voor de sterke woorden ;)

MDO 06-12-2006 09:46

Er zijn nog steeds mensen die jaloers kunnen zijn op wat je hebt, hoe gaat het trouwens met de G60??

vwjopie 06-12-2006 11:34

die is nog steeds te koop...

heb net het audatex rapport binnen en er staat nog wel een klein foutje op maar de schade bedraagt plus minus € 3700,-

scumbag 06-12-2006 13:26

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Ga ergens ander moord en brand roepen, Natuurlijk ga je hier niet iemand om vermoorden je kunt ook zonder onderkaak nog goed leven :thumbup:

Als hier iemand moord en brand loopt te roepen, Kliko...
Laat me raden, je hebt een checklist:
-Kras op auto> doodschoppen
-Snijden in verkeer> klap met stomp voorwerp op schedel
-Aanrijding (schuld tegenpartij)> strottehoofd dichtknijpen.

Zoiets, of ben ik te mild?

Waar het om gaat is dat die auto ergens stond, en dat dat best eens zwaar tegen de zin van de "krasser" kan zijn geweest, wat voor gestoorde logica die persoon m/v er ook op na houdt, waarna dit figuur dacht corrigerend op te treden door de auto te bekrassen..zulke halve garen heb je in overvloed, en deden ze het nou terwijl je net aan kwam lopen, om zodoende een leuke discussie te ontlokken, maar nee, geniepig de sleutel eroverheen, en dan zelfvergenoegzaamd achter de gordijnen de reaktie peilen.

Berserker 06-12-2006 13:51

hehe een discussie tussen een vieszakje en een prullenbakje :redface:

All times are GMT +1. The time now is 20:21.