![]() |
@Edrik
die heb ik bij een automatreialenzaak in goor gehaald, nouja ik kocht er meer, en kreeg die matjes voor niks, want dan was hij er van af :tongue: |
nou vandaag dus wat meegemaakt, ik hoor een keiharde knal 8O
en zag wat in de auto schieten 8O 8O 8O :? wat blijkt een huls van een kogel, 9mm en hij was nog heet 8O toen maar ff CSI erbij gehaald :D zie fotos ![]() ![]() en nog paar pics van de raamband ![]() ![]() |
Sorry van je achterscherm, ik mikte op je band :D :D :D
|
hahahaa dank je :P
|
damn, met wat voor vuurwapen schieten ze hulzen af? :D
en om heel eerlijk te zijn; voor de 'opsmuk' vond ik je auto mooier. maar ga zo door :) doe waar je zelf lol mee hebt en wat je zelf leuk vind, dat is het voornaamste. maar dat zit wel goed als ik dat zo zie. leuk wagentje |
Daarom rijdt ik altijd OM goor heen,haha. Ik heb geen behoefte aan zulke "ongewenste"accecoires
|
Nog steeds aan het verhuizen zie ik.
Succes zal wel een grot (GROOT :D :D :D )huis zijn geweest. groet Rogier |
|
:rock:
|
nou vandaag de auto klaar gemaakt voor de show in Düren!!
Meteen maar 1 van de laatste details op de auto aangebracht :D :D nu is die er helemaal klaar voor :P ![]() ![]() aantal pinstripes :D ![]() ![]() ![]() |
Om alle details word ook gedacht mooi man:D
|
![]() ![]() Bart (BA pimpson)kwam langs met chromen onderdelen :D Samen: ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Weer maar even een tussentijdse shoot gedaan :P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe koplampen gekocht!! dit zijn ze dan. ![]() ![]() nu nog het oude front!! ![]() de baas hemzelf aant werk :lol: :lol: ![]() ![]() Das 1tje eruit :P ![]() en eindelijk het personeel weer aant werk 8) ![]() ![]() oud en nieuw naast elkaar ![]() het resultaat ![]() ![]() ![]() Aangezien ik maar heel iets kon sturen, ff de wielkastranden omgeslagen De rand ![]() ![]() ![]() De randen inzagen om daarna om te slaan ![]() ![]() Helaas fotos vergeten te maken van het eind :cry: dom van me haha 13 inch staal :> ![]() ![]() Daarnaeven de bumpstops verwijderd, en 13 inch staal eronder gegooid. heb datzelfde setje klaar liggen in het zwart om te laten verbreden :D :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit is het laagste punt, dat is ongeveer 1,5 cm 8O ![]() Nou heb ze ertoen helaas onder weg cry: :cry: gehaald ik kon echt geen kant op zonder wat te raken, de strepen van het vast zitten ![]() ![]() ![]() zelf voor door de tuin nam ik de helft mee ![]() ![]() ![]() ik kwam zelfs de oprit niet meer op 8O ![]() weer ff een fotoshoot gedaan en een aantal filmpjes gemaakt de fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zie hier de filmpjes van de rat: http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYx.MOV http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYy.MOV momenteel staat de auto nog iets lager!!! Dit was het voor zover, hier zullen de updates wel weer gaan komen, want hij Is nog lang niet af :P |
Tip, vervang je draagarm rubbers want die liggen er binnen de kortste keren uit ....
Btw, grappig nummerbord :) |
Gele peertjes in de koplampen zullen ook vet staan :)
|
Ik vind hem gaaf :D
|
dank jullie mensen, vandaag zijn de talbot spiegels binnen gekomen, en dit
weekend er ook maar even op plaatsen :) |
Ziet er goed uit Joris !!
Ik heb ook nog staal verbreed 6,5 J en 8 J ! En nog een setje teardrops ! Dus als je het nodig hebt voor weinig !! :D:D:D:D (misschien wat als je van die oude cabrio af wil of de wielen :P ) Groeten |
Och heeft ie die cabrio nog niet klaar staat zeker nog net zo als toen ik die veren van je kocht :D
|
Quote:
ow jasper, dat word intressant :D :D hoeveel inch zijn die stalen wielen? stuur me anders ff wat fotos als je wilt! en ja de cabrio gaat denk ik wel weg jah :P |
Quote:
hehe helaas wel jah :( nog gelukt met die veren?? |
All times are GMT +1. The time now is 01:47. |