![]() |
Quote:
Ik ga er maar niet op in... kwestie van perceptie. Daarnaast weet ik niet wat jij maandelijks te besteden hebt maar ik kan echt niet '"gewoon" een hotel met bewaakte parkeerplek' nemen.. maar als jij het volgend jaar nou voor me betaald wil ik het best proberen :cool: |
Sorry mensen maar ik kom al 6 jaar op de woertersee en heb nog geen kras opgelopen daar ,ook niet toen mijn golf recht voor de ingang stond van een feest tent.
De mensen zijn echt wel voorzichtig,ook als ze dronken zijn. Het stomme gelal en gelul stoort mij meer,waarom moeten mensen nou precies in die week zichzelf helemaal vol laten lopen ,kan dat de rest van het jaar niet dan???? Als je wil zuipen aan der see moet je op woensdag gaan tot vrijdag,en wil je mooie auto's zien dan moet je een week eerder gaan :) |
hmmmm nou ja ik ga donderdag ochtend, maar als ik dat zo zie zullen er zeker nog wel wat mooie wagentjes daar rondzwerven, althans dat hoop ik :D
ik heb er zeker zin in, en de camera is ook al opgewarmd ;):) foto's volgen .... |
Even een noot van huishoudelijke aard. Grote kans dat de server de komende dagen tijdelijk down is ivm onderhoud. We begrijpen dat de timing niet perfect is maar we willen het forum weer op snelheid hebben zodat iedereen bij thuiskomst z'n foto's goed kan uploaden. We hopen in de loop van de dag hier wat concreets over te kunnen melden.
|
Quote:
ik heb maandelijk voldoende te besteden, maar daarom hoef ik ook niet in het amstel te slapen.. je moet gewoon goed kijken..[ plus de duitse taal machtig zijn, scheelt veel] we hebben alle voorgaande jaren in een hotel gezeten bij het standbeeld van de golf 2..en vw dealer op de hoek.. met bewaakte stalling.. 3 personen voor 220 incl ontbijt voor 1 week.. dus 220 /3 = 8 tientjes kan jij toch wel besteden verder ken ik bar weinig die een krasje hebben opgelopen.. |
[QUOTE=jatoch]Geil!!
![]() :( dit was een droom auto.. die porsche wielen waren gewoon DE wielen voor die auto.. |
Hier heeft alleen een lompe mongool met een stokbrood (Renault) een deuk ingereden.
|
Quote:
Als je het over de Golf hierboven hebt. Daar is door een Sharan een deuk in gereden. De Golf stond voorgesorteerd voor rechtdoor en ging uiteindelijk linksaf. Dus wiens schuld het precies was is niet helemaal duidelijk. |
Nou ben zaterdag nacht terug gekomen..... van de See. En ben nu ook al voor de vijfde keer geweest.. en moet eerlijk zeggen dat het een stuk minder was dan voorgaande jaren niet dat het niet een super week was hoor, maar het klopt wel dat de mooiste auto's er in het begin van de week zijn en staan, en das wel jammer want dat is de opzet niet van de meeting, volgens de bewoners dan want nu zitten ze steeds langer in de troep en lawaai....
Ik ben van mening dat als iedereen gewoon weer een week gaat dat dan alle dikke auto's ook wel langer blijven.... Het zou het zelfde zijn als dat iemand een meeting organiseerd en dat dan iedereen s morgens maar een half uurtje blijft omdat ze dan toch alle auto's gezien hebben..... Maar idd de laatste paar dagen waren die duitsers nog meer bezopen dan dat ze de jaren ervoor al waren... en dat is wel jammer voor de sfeer en het feest. Stel dat ze eens een week zouden organiseren zonder alchohol zou het dan nog zo druk zijn... want dan hou je echte fans over. Maar goed genoeg er over.... Zal kijken of ik vanavond de foto's op onze site zet... Voor de Nederlanders die er waren ik heb genoten bedankt voor de toffe week. :rock: |
Er zijn er altijd een aantal en die zullen er ook altijd blijven die t voor de rest verpesten... Biertje is bedoeld of van te genieten in de oostenrijkse zon, maar er zijn er altijd die daar weer anders over denken. Is maar 1 oplossing voor... HANDHAVEN !!
|
Zo, ben vrijdag avond ook weer thuisgekomen. Zal zo meteen de foto's uploaden. Heb er erg goed vermaakt, jammer van de steeds meer zatte duitsers, maar daar lopen we maar gewoon omheen. Sixpack, Antera, Edward, ik vond het weer gezellig!!!
De Golf III heeft zicht netjes gehouden, alleen bleek er zaterdag ochtend een motorsteun gescheurd te zijn. Dacht eerst dat ik een slechte homikineet had, maar dat was het (gelukkig) niet. Maar er zit inmiddels weer een nieuwe motorsteun op... Zo, nu eerst ff foto's erop zetten! |
ja die dronken gasten dat was zwaar klote maar voor de rest super.
|
Ze staan erin!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest te vinden in het album. Foto's zijn verkleind, wil je ergens de grote versie van hebben, geef dan ff de bestandsnaam door in een mail, dan zal ik hem je toesturen... |
Ik ga niet alles beschrijven wat ik zelf gezien en meegemaakt heb, zoals ik al zei: dat is een kwestie van perceptie. Ik weet niet of jullie je van twee jaar geleden dat ongeluk kunnen herinneren op de weg tussen de rotonde (welke is denk ik wel bekend, werd dagelijks ontruimd door de Oostenrijkse polizei wanneer het weer eens te gek werd) en Reifnitz waarbij iemand in ging halen in een haarspeldbocht.. hadden die arme mensen die aangereden werden nog mazzel dat hun auto in de vangrail was blijven hangen en dus niet een aantal meters lager in het ravijntje is geëindigd met hen erbij. Dat is één van de dingen die ik bedoel: mensen kunnen zich in zo'n week blijkbaar niet gedragen en veroorzaken daarbij een hoop ellende, zowel materieel als mentaal. Maar goed, genoeg daarover, is een eindeloze discussie. Ik heb toch ook gezegd dat ik ooit wel weer zal gaan dus zo erg vond ik het blijkbaar allemaal toch niet ;)
|
|
Quote:
MY!Vete foto's!!! :rock: Kun je deze als je die hebt wat groter mailen naar me. Erwinvs@zeelandnet.nl Thanks. ![]() |
Quote:
Helaas heb ik ze niet groter. |
Quote:
Het overmatig alcohol gebruik stoort mij ook mateloos. Ik kom er voor de auto's en maak dan graag foto's. Maar dat is na woensdag bijna onmogelijk door de drukte. Volgend jaar rijd ik er op me gemak op woensdag heen en de woensdag erna voordat de drukte begint rijd ik weer naar huis. |
Quote:
ik denk ik net zo! :rock: |
Quote:
O ja, klopt... was toen al laat toen hij het verhaal vertelde ;) Overigens vind ik de BBS minder mooi staan dan de Porsche hoepels. Quote:
Burnen doen we niet bij ons op de oprit van het hotel maar lekker bij jezelf ! |
All times are GMT +1. The time now is 15:19. |