![]() |
Quote:
Nee, 32 verschillen :D |
Weer wat leuks erbij gekocht.
|
Het is ook werkelijk niet te faxen wel? :D Ga je alles opkopen of ben je 'gewoon'verzamelaar? :D
Maar wel mooi hoor! En wat zijn de plannen met deze set(s)? |
Quote:
Als ik alle setje nu nog had had ik er wel 8 a 9 sets. Nu heb ik er nog 5 sets. Ze Worden weer opgeknapt en dan worden ze weer verkocht. Verzamel ze ook wel een beetje, ene set weg andere set weer ophalen :D |
als ik even gebruik mag maken van dit topic..wie weet of de deksels van de standaard golf 3 vr6 bbs'jes ook op de bbs rm 012 passen?
lijken mij vrijwel gelijk,maar das aanzicht.is et kwa maat gelijk? |
Quote:
past niet steekt uit, moet je van een 1 delige bbs hebben. |
hmm jammer,dan zal ik verder op zoek moeten.
|
Quote:
Staat ook wel wat op ebay.de |
ja weet ik,maar probeer et via sloop he.liggen veel bbsjes,en dacht dus even makkelijk aan kapjes te komen van de vr6.
maar goed zoek wel even verder,prijzen op veilingen zijn iets te hoog nog. |
Hier het eindresultaat van mn bbs rs.
|
Nou wat vinden jullie ervan van de bbs rs ???
Of zal ik ze maar verkopen :D :D :D :D |
Phoe, mooi hoor! En goede zet dat je géén gouden boutjes hebt gedaan! Wat vraag je ervoor? :D
|
Quote:
was een grapje, zijn niet te koop :D |
Quote:
Al wat gevonden ? |
nope helaas,ben ook nog maar 1 sloop af gegaan dus blijf even zoeken nog.mocht dat niks opleveren gaan we gewoon als de velgen klaar zijn spul via site's kopen.
|
Vandaag er weer een setje bbs rs erbij.
Hier wat fotos. Worden ook weer opgeknapt. |
Het zijn 16 inch, met 7j
|
Setje word ook weer opgeknapt.
Net zoals mijn vorig setje bbs rs 15 inch. Die onder de g60 komen. |
Die 16 inch bbs rs hierboven zijn al opgeknapt.
En zijn dus nu te koop. 700 euro voor deze set. Heb vandaag weer wat bbs rsen 001 binnen gekregen. Worden ook weer opgeknapt. |
Hier nu een foto van de 16 inch bbs rs 008.
Steek 5x112, et 24 allemaal 7j. Randen en naafkappen zijn hoogglans gepolijst. Er zitten nieuwe boutjes in van rvs. Deze set kost 700 euro. |
All times are GMT +1. The time now is 18:03. |