![]() |
Ik heb je spullen vanmiddag gezien ziet er goed uit, nu ff wachten tot maandag :rock:
|
Quote:
Ik weet dat Split52 al heeft gereageeerd maar ik kan het niet laten zelf ook nog ff te reageren: De T2 is nooit standaard met rembekrachtiger geleverd. De nieuwere T2's zijn wel redelijk schaars zonder rembekrachtiger maar toch, je kon hier op bezuinigen als je wilde. Oh ja: zelfs de eerste modeljaren van de T3 waren zonder rembekrachtiger leverbaar! Disclaimer: Braziliaanse en Mexicaanse T2's zijn buiten beschouwing gelaten in bovenstaande bewering. |
Zo, Wolf z'n 77'tiger dubbel cabine is gisteravond van 944 naven/ schijven en Boxster remklauwen voorzien.
![]() ![]() Met dank aan alle helpers en meekijkers .. het was gezellig :tongue: |
Godkannonnen, dat ziet er lekker uit!
Velgje zit zeker goed gevult met die remklauw!? |
:woowoo: Wat een stukkie techniek! Gister ff wezen meekijken en idd errug gezellug :D
|
WAUW! wat zal dat remmen... niet bang om de carroserie eraf te remmen? ;) Wat kost zo'n set nou? zal niet goedkoop zijn denk ik...
|
Ziet er chique uit zeker de rvs remleidingen ;)
|
Ziet er goed uit man. Misschien ook iets voor mij in de toekomst.
|
|
Wat een fijn busje...
|
Erg vet dit allemaal!
|
Jullie moeten echt ophouden met gave bussen te posten! :mad:
Ik wil ook een bus! |
zijn dat 15s of 14 inchers?
het ziet er nogal klein uit |
ben er ook niet kapot van... mss met een dikkere band en porker wieldoppen dat het wat beter staat?
|
Saaie wielentjes en vooral (te) klein.
Wiebrand |
Dit Stahl staat geil.....mag wel nog wat omlaag dan vind ik.
|
Dit noem ik de "904-look".
|
Quote:
zie volgende post... :cool: |
Quote:
PFFF...zit ik net een heel verhaal te tikken :D Maar inderdaad, zoiets was de bedoeling. |
Goed voor de RSI zullen we maar denken :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:52. |