![]() |
over de snelheid is zeker waar maar stabiliteit wint intel maar uit ervaring heb ik geleerd dar amd 64 redelijk stabiel zijn en toch alles met gemak kwijt draaien dus amd 64 zou mijn keuze zijn. ;)
|
ik heb mijn intel celeron 800 net weer voorzien van een nieuwe harde schijf...
40Gb 5200 Rpm 8Mb buffer best prima voor een oude toshiba notebook,en ik moet zeggen, het resultaat valt me niet tegen. |
vanmiddag de dell eindelijk gekregen en meteen op m`n kamer gezet... ik draai nu op internet via een usb dinges....draadloos en typ dit bericht dus ook op m`n kamer in
:D:D:D |
Ook meteen heel je Wifi en firewire op slot gezet of lekker alles openstaan voor de hele wereld van Dell ? :D
|
ok... leg es uit :redface:
|
Google eens op Wardriving
http://www.wardriving.com/ is een goeie alleen in het engels Dell heft er vast wel een woordenboek op CD bij gestopt ;) |
nu iedereen met een carputer op weg naar rené :p
|
nou mensen.. ik heb hem nu al een mooi poosje... en moet zeggen dat ie me echt super bevalt!
binnenkort maar het antivirusprogramma van McAffee aanvragen want dat bevalt ook toppie!! :woowoo: |
en hij bevalt nog steeds goed... ;)
|
wow
|
sta je van te kijken ofniet.
|
Renee neem dan Antivir als scanner(gratis) :D is ook n goeie en update bijna vanzelf, moet je eerst zo instellen...
www.antivir.com |
Draai nu al meer dan een jaar op AVG, bevalt goed hoor :)
|
Symantec Antivirus Corporate is ideaal, licensie verloopt nooit ;) En gebruikt maar heel weinig geheugen.
|
Probeer de nieuwe Symantec Endpoint Protection maar eens, is net een stukje completer.
|
Dat is hopelijk geen opvolger van Norton Internet Security?
|
Quote:
Probeer maar eens fantsoenlijk licenties toe te voegen, kansloos K systeem is het. |
Moet het nog uitrollen, eerste indrukken zijn positief. Maar heb je er echt serieuze problemen mee of is het puur een onvriendelijk gebruikersinterface? ;)
|
Symantec Antivirus Corporate is overal zo gratis te "vinden". Geld dit ook voor die Endpoint dan? En wat is er completer aan dan? Spam protection e.d.?
|
Quote:
Echt serieus problemen, CAL toevoegen is gewoon niet te doen. Zelfs symantec kan geen fantsoenlijk antwoord geven. Dit is het eerste pakket wat niet duidelijk is van hun, vind ik dan ;) |
All times are GMT +1. The time now is 02:27. |