Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Kapotte Phaeton: De W12 is vast gelopen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1374)

vwleusden 25-02-2004 21:37

En dat moeten wij geloven dat jij nu ineens in dit topic serieus wordt :D

RedJet 25-02-2004 22:13

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
En dit voor als je lamp aan het einde van zijn leven is, maakt hem weer helemaal fris en helder: Lampolie

Hahaha, top!

Zestienkleppen 26-02-2004 03:36

Quote:
Originally Posted by vwleusden
En dat moeten wij geloven dat jij nu ineens in dit topic serieus wordt :D

inderdaad moeilijk, en het lijkt me stug. Maar aan de andere kant, alles kan, alleen het zou in dit geval wel erg vreemd zijn, er zijn (neem ik aan) toch weinig tot geen auto's bekend waar dit bij gebeurd.

sjampoo 26-02-2004 10:39

http://www.dubsquad.net/forum/viewt...hlight=w12+hood

ff door de eerste posting scrollen. ( die met die veel foto's ), en dan reacties 2 4 5 en 6 lezen (zo ongeveer)

Quote:
they run really fucking hot, and apparently it doesnt cool efficiently with the hood open. i thought it was a joke when my foreman first told me, but its for real.

Maar goed: het zijn dezelfde amerikanen die ook een sticker op de magnetron hebben zitten dat ze hun huisdiertjes niet moeten drogen in dat ding..

patrick 86c 26-02-2004 11:41

oplossing: ff een contactje plaatsen onder de kap zo dat als deze open gaat de fan gaat draien voor de koeling.

Zestienkleppen 26-02-2004 12:01

Dit is toch wel een leuk stukje:
Quote:
I take the car back and they ask me what i liked about the car...hmmm, what do I tell them versus what I know they do NOT want to hear

What I thought "I like how when you dive into a corner faster than you should for the conditions it stays glued to the road"
What I said ".. the all wheel drive is nice"

What I thought "I liked how when i went off roading it didn't get stuck"
What I said "...the height and damper adjustable suspension is a nice feature"

What I though "I liked how the sport mode on the tranny holds each gear to redline and stays there even if you lift"
What I said "..it adapted well to my driving style"

What I thought "Plenty of room to comfortably take 3 of my fat assed work pals on short death cruises"
What I said "...lots of rear seat leg room"

What I though "Well...relative comfort any way, as I push the car hard into a fast downhill left with a nice dip mid corner in the wet and smile as three sets of eyes widen and those fat asses twitch in the leather seats"
What I said "... the traction control inspired confidence"

What I though "The V8 took a lot of abuse, and the brakes didn't fade...wonder how hard the W12 likes to run"
What I said "...I would like to compare the W12!"

sjampoo 27-02-2004 00:18

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
oplossing: ff een contactje plaatsen onder de kap zo dat als deze open gaat de fan gaat draaien voor de koeling.

Ehmz, das t probleem niet: Fan slaat wel gewoon aan, maar blaast doordat de kap open is, niet langs t blok zelf.. en blok draait dus heet.

En nee: ik heb vanavond niet mijn pheaton laten overkoken,. wel m'n two-tonert... slecht zekering contactje terwijl ie stationair stond op te waren en wij drie-en aan de koffie zaten.. OEPS :-(

Maar d'r lijkt (nog) nix kapot..

binnenkort maar ff olie wisselen

patrick 86c 27-02-2004 10:30

ja jullie met die koffie. :D

vwleusden 27-02-2004 20:04

Koffie rules, iemand ervaring met een koffieautomaat in de armsteun van een Touareg ?

Jeff 27-02-2004 20:27

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Koffie rules, iemand ervaring met een koffieautomaat in de armsteun van een Touareg ?

Phillips komt binnenkort met een Senseo voor de Touran.

sjampoo 28-02-2004 10:33

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
ja jullie met die koffie. :D

Ik neem meestal een zakje choco-poeder met 2 klontjes :-)

We werden ook afgeleid door een oude Auto-week met een polo'tje erin..

patrick 86c 28-02-2004 11:23

nou dan weet ik wat er me van de week te wachten staat. ;)

sjampoo 28-02-2004 18:11

kijk jij nou maar uit waar je rond hangt patrick...

Ik zag je wel cruisen met je veeeelste brede wintervelgen.. Burgermeester Matser singel..

Pedaalemmer 01-03-2004 14:13

Ik heb voor mijn volkswagen pheaton ontzettend mooi lexuslampen besteld. Kosten maar 350 euro per lamp maar dan heb je ook wat.

Booskijkers heb ik volgende week binnen dan kan ik die laten spuiten samen met mijn impreza spoiler die erop komt.

:D

RedJet 04-03-2004 22:23

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
Ik heb voor mijn volkswagen pheaton ontzettend mooi lexuslampen besteld. Kosten maar 350 euro per lamp maar dan heb je ook wat.

Booskijkers heb ik volgende week binnen dan kan ik die laten spuiten samen met mijn impreza spoiler die erop komt.

:D

Kan haast niet wachten op de foto's :)

All times are GMT +1. The time now is 06:59.