![]() |
nee
|
links de 8-ball functioneert als mijn versnellingspook en rechts is het vw teken op het stuur van mijn polo.
![]() |
Mijn kever tatoo.
Lijkt me duidelijk. |
De sticker achter op m'n auto :) Laatst een kleine wijziging ondergaan, 7 is nu 8 :rolleyes:
|
Quote:
Ruig!!! Wil ik ook nog eens. Op spa was een tatooeerder, but i'm afraid of the pain. :confused: |
Quote:
Goed bezig! :D |
pure nostalgie bij mij :cool:
|
De compleet doorgerotte wieldop van m'n 52er spijlbus, redelijk de staat van de wagen vertegenwoordigend.
|
Misschien kun je hem restaureren? :D
Leuk topic, restauratie van een wieldop. :wink: |
ons motto is we rijden niet te hard we vliegen te laag .
en redbull geeft je vleugels is ook hoofdsponser van volkswagen kijk paris dakar maar eens groeten de rode stier |
Quote:
Niet alleen redbull geeft je vleugels! :biggrin: ![]() Update geen idee wat de tekst betekend overigens,,,, :confused: |
betekend altijd droog in de auto met always ultra vloer matten :tongue:
(is verwegistaans) |
M'n 1967-er spijl in de zomer van 2004 te Antwerpen.
Inmiddels zitten er white walls ringen, nieuwe gordijnen, nieuwe houten binnen panelen en een sidestep in en aan. Ik vind 't weerspiegelende licht van de ondergaande zon erg mooi. De originele foto (welke niet doorgelinkt kan worden van deze lokatie :mad: ) http://photos1.blogger.com/img/267/...lgie2004-07.jpg |
Ik was in duitsland, en vond het plaatje van de auto verrekt veel lijken op een golf 1. Dus vandaar...
|
Mijn G60 he ;)
|
Da's wat anders dan mijn 1.1 :biggrin:
![]() |
Quote:
:D goeie vergelijking! :D |
en over een tijdje klopt dit topic voor geen meter meer! lol :D
Ik had tot nu toe steeds mijn auto of een onderdeel ervan als avatar... |
Quote:
Als je je avatar veranderd, wel even doorgeven. En waarom natuurlijk! Zo blijft dit topic levendig. ;) |
gert die mijn toenmallige roestige grill likt... van de luporsche
|
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |