Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Foto's van SPA 2005 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12964)

Polle van Jut 22-08-2005 08:47

@ The Hanz:wel verdiend zekers,die beker!Polle

ploon 22-08-2005 08:49

mijn foto's : http://www.vwshows.info/pics/?map=2005/spa

ik vond het wat frisjes (heb van ellende zelfs een muts gekocht!), maar wel weer erg geslaagd! bien die turtle backs staan erg goed, ik had alleen niet door dat het jouw auto was (wat een verschil zeg). kim (bugaroo) heeft sinds kort ook een setje onder zijn T34 en er lagen wat sets te koop. waar komen die ineens allemaal vandaan ??

SplitBien 22-08-2005 09:00

Quote:
Originally Posted by ploon
mijn foto's : http://www.vwshows.info/pics/?map=2005/spa

ik vond het wat frisjes (heb van ellende zelfs een muts gekocht!), maar wel weer erg geslaagd! bien die turtle backs staan erg goed, ik had alleen niet door dat het jouw auto was (wat een verschil zeg). kim (bugaroo) heeft sinds kort ook een setje onder zijn T34 en er lagen wat sets te koop. waar komen die ineens allemaal vandaan ??

Klopt, ik zag die van kim, ziet er ook vet uit! De notch ziet er nu ineens heel anders uit, veel sjieker... Er lagen 2 sets te koop alleen het jammere daarvan was dat het hart gedeeltelijk geschuurd was en daardoor het relief van de velg weg was en origineel moet dat erop zitten....

@thehanz; gefeliciteerd!!! Dik verdient als je het mij vraagt!!

Bob en ik hebben ook foto's, die volgen later!

airy 22-08-2005 09:24

notch

He vind de velgjes van je notch echt cool, het mooi is je ziet ze niet heel veel, dat is met die 5 spokes van empi wel anders ik vind ze wel mooi maar er zijn er teveel die ze hebben, was wel beregezellig in Spa

airy 22-08-2005 09:32

Ja dat snap ik, had het er wel een beetje vreemd neergezet anders bedoeld, bthanks for mentioning, bedoelde eigenlijk dat er die engelsen toch wel het mooiste spul hadden, maar de belgen zaten er ook niet ver van af. Ach ja alles was eigenlijk wel kicken, geen enkele wagen hetzelfde, lekker ieder zijn eigen ding greettttttttttttttzzzzzzzzzzzzz airy :eek:

ploon 22-08-2005 10:38

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Er lagen 2 sets te koop alleen het jammere daarvan was dat het hart gedeeltelijk geschuurd was en daardoor het relief van de velg weg was en origineel moet dat erop zitten....

bij dat ene setje zaten wel 2 extra brede velgen, die zijn toch redelijk zeldzaam

SplitBien 22-08-2005 10:42

Klopt en bij het setje wat jij bedoelt zaten ook 2 goede doppen.... Die mis ik nog.

the hanz 22-08-2005 11:07

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Klopt en bij het setje wat jij bedoelt zaten ook 2 goede doppen.... Die mis ik nog.

als je echt nix kunt vinden als naafdopjes kan ik ze wel voor je draaien uit aluminium hoor...de mijne zijn ook zelf gemaakt....moet je maar een keer pm sturen

ploon 22-08-2005 11:09

die dopjes zijn volgens mij nog moeilijker te vinden dan de velgen. bij kim zitten er ook geen originele doppen op (maar wat er nu op zit zag er ook wel ok uit).
dezelfde vent had ooknog een setje "fat lip riviera's" te koop. de velgrand was dus breeder dan normaal, die waren echt vet (alleen 4 bouts en dat past niet op mijn bus)

the hanz 22-08-2005 11:17

die kerel had inderdaad wel diverse bijzondere en niet veel voorkomende velgen liggen, ik vind die zgn turtlebacks die bien eronder heeft ook wel een mooie velg staat er erg goed onder...gelijk een heel ander auto en als voordeel ze maken er nog geen repro van dus zal nog wel ff zeldzaam blijven

danielle 22-08-2005 11:33

De rest van mijn foto's staan nu in het album!

SplitBien 22-08-2005 11:35

@thehanz; dank je ! Zal ff kijken of ik die doppen kan vinden, zo niet dan trek ik aan de bel! Die naafkappen van die type 34 vond ik errug wijs! Hoop ook zoiets te vinden.

Gert 22-08-2005 11:42

Quote:
Originally Posted by the hanz
die kerel had inderdaad wel diverse bijzondere en niet veel voorkomende velgen liggen, ik vind die zgn turtlebacks die bien eronder heeft ook wel een mooie velg staat er erg goed onder...gelijk een heel ander auto en als voordeel ze maken er nog geen repro van dus zal nog wel ff zeldzaam blijven

Was het Kinky Mick soms ? Die zou ook op Spa staan namelijk . En heeft de brede Turtles te koop
Staan idd erg stoer deze
Hoe breed zijn ze Bien ?

SplitBien 22-08-2005 11:43

4,5j. Die vent met die wielen heette idd kinky nogwattus... Zou dus goed mick kunnen zijn geweest... Zag iets met kinky wheels...

Gert 22-08-2005 11:46

Hij is bijna net zo grappig als ik op mijn site ;)

SplitBien 22-08-2005 11:50

Deze vond ik ook wel vet! Lijken wel op die turtle backs...

ploon 22-08-2005 12:14

het was inderdaad kinky mick.
"we're not a business, it's just one big museum", hij nam in ieder geval flink de tijd om ons uitleg te geven

krukab 22-08-2005 13:21

Spa was top !!

Op gegeven moment werdt het mijn kleine v(w)entje wel wat teveel, maar toen er daarna een helicopter
laag overvloog (voor de opname van een dvd van Spa 2005) was meneer weer helemaal scherp !!
Met dank aan Meetlint, Miss N., Usertje, Bouwdoos, Bussie komt zo,Miss B. en Skywalker & family voor het supergeslaagde weekend !!

Toch is het binnen mooi droog gebleven zo :wink: :p

ploon 22-08-2005 13:43

Quote:
Toch is het binnen mooi droog gebleven zo :wink: :p

had ik het ook maar gedaan er zit wat roest onder mijn raamrubber en daar door lekt ie een "beetje". maar met de regen van vrijdag was een beetje dus een boel, het leek wel een zwembad in die cabine. ik had er volgens mij net zo goed safari's in kunnen hebben :biggrin:

Jasper Ovaal 22-08-2005 13:54

zo oskar. volgens mij moest je hier al./.

en hier ging je pas, tenminste zo gelukkig kijk je :D

mijn foto's zijn bijna online..

All times are GMT +1. The time now is 16:21.