Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   Goedkoop setje Rallye stoelen! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=123065)

skywalker38 16-01-2014 22:48

Quote:
Originally Posted by Richard
Ik zie de "lol" er niet van in dat je biedt.. Zou zeggen, kijk naar de advertentie, schud eens met je hoofd van nee en klik verder.

Ik persoonlijk vind t ook allemaal verschrikkelijk duur, die mening deel ik, maar kijk eens naar andere zeldzame zaken ( die jij prima snapt gezien de exclusieve delen op je project en die je ook bij wilco ziet)

Zie,t als t zelfde als jij straks je auto klaar hebt en men doet een bod van 900 euro. Want ook die van jou is gewoon een golf 2.

Ik geloof dat dit debat een beetje (boel) uit de hand is gelopen,misschien inderdaad geen slimme zet van mijn kant om voor de gein een bod uit te brengen,daar durf ik heus wel eerlijk voor uit te komen.
Bij deze bied ik dan ook oprecht mijn excuses aan aan eenieder die zich beledigt voelt,ik wil niet op een meeting komen en dat men denkt oh daar heb je die eikel ook weer,het ligt absoluut niet in mijn aard om mensen te beledigen
Je bent nooit te oud om te leren

gti-er 16-01-2014 23:07

dit is toch overal mee wat apart is, dit is echt niks nieuws.
mensen vragen tegenwoordig (jammergenoeg) overal de hoofdprijs voor.
2 voorbeelden:
++ Rood Zwart Rood Hella's
++ Happichs

Maar goed daarintegen is het natuurlijk wel zo, dat als je wat aparts wilt hebben je er ook knaken voor moet neertellen.
Dus... wie uniek wilt zijn, moet gewoon geld uit geven.
Zo is het elk merk.

Richard 17-01-2014 00:02

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Ik geloof dat dit debat een beetje (boel) uit de hand is gelopen,misschien inderdaad geen slimme zet van mijn kant om voor de gein een bod uit te brengen,daar durf ik heus wel eerlijk voor uit te komen.
Bij deze bied ik dan ook oprecht mijn excuses aan aan eenieder die zich beledigt voelt,ik wil niet op een meeting komen en dat men denkt oh daar heb je die eikel ook weer,het ligt absoluut niet in mijn aard om mensen te beledigen

:thumbup: ik heb ook genoeg opwelling momenten, maar bovenstaand siert een mens :thumbup:

obimaster 17-01-2014 07:12

Quote:
Originally Posted by Richard
:thumbup: ik heb ook genoeg opwelling momenten, maar bovenstaand siert een mens :thumbup:

vind ook

mvg

Dokter D 17-01-2014 07:52

Quote:
Originally Posted by skywalker38

:thumbup:

golf16v 19-01-2014 11:11

in mijn ogen is dit gewoon vorm van aandacht zoeken als je interieur aan zo een prijs te koop zet

dat is gewoon "niet willen verkopen", maar gewoon aan de buitenwereld willen laten weten dat ze dit hebben

richard-polo 19-01-2014 11:21

Quote:
Originally Posted by Barn171
hihi

:D

Misha 19-01-2014 12:44

Quote:
Originally Posted by gti-er
dit is toch overal mee wat apart is, dit is echt niks nieuws.
mensen vragen tegenwoordig (jammergenoeg) overal de hoofdprijs voor.
2 voorbeelden:
++ Rood Zwart Rood Hella's
++ Happichs

Maar goed daarintegen is het natuurlijk wel zo, dat als je wat aparts wilt hebben je er ook knaken voor moet neertellen.
Dus... wie uniek wilt zijn, moet gewoon geld uit geven.
Zo is het elk merk.

Als iedereen vort zo'n prijs voor zo'n onderdelen vraagt is het op een gegeven moment niet de hoofdprijs meer
maar gewoon 'de prijs' zou ik zeggen. Tijden veranderen en daarbij veranderd ook de waarde van (gewilde) spullen.

vdWal. 19-01-2014 13:38

Quote:
Originally Posted by Misha
Als iedereen vort zo'n prijs voor zo'n onderdelen vraagt is het op een gegeven moment niet de hoofdprijs meer
maar gewoon 'de prijs' zou ik zeggen. Tijden veranderen en daarbij veranderd ook de waarde van (gewilde) spullen.

Tjaap 19-01-2014 20:39

Het probleem is dat de jongetjes die tien jaar geleden droomden van dit spul maar de 500 euro voor een nette set niet konden missen nu allemaal een goede baan hebben en dus alles willen hebben wat ze toen niet konden betalen.
En daardoor zo de prijs opdrijven dat ze het nu weer niet kunnen betalen.

Barn171 21-01-2014 20:38

Leuk alternatief?

EnVeeZee 21-01-2014 20:47

Quote:
Originally Posted by Barn171

Ik vind dit persoonlijk slecht te vergelijken, die smalle wangen. Net als met de edition stoelen, de recaro's zijn zo veel mooier (en zitten veel beter). Maar 3500 is idd beetje surrealistisch :D

Barn171 21-01-2014 21:48

Ik heb er ook helemaal geen verstand van, maar kwam ze per toeval tegen, moest aan dit topic denken dus tja, waarom niet ff erbij zetten dan he?

EnVeeZee 21-01-2014 21:54

obimaster 22-01-2014 16:30

ah
bekijk het zo de 1 gaat in de zomer 4 weken lekker genieten op cruize naar jamaica ofzo
de andere zit dan lekker de rest van zijn tijd in dikke rallye recaro's
niet iedereen heeft hetzelfde bedrag uit aan iets
ik bijvoorbeeld kan geen 50 euro aan een gsm hangen
15,20 euro is al meer dan genoeg.
andere geven 300 a400 uit
mvg

NielsDub 22-01-2014 16:44

Idd, 't is maar net waar je prioriteiten liggen.
Maar altijd geldt hier ook nog: beter te duur dan niet meer te koop

All times are GMT +1. The time now is 22:51.