![]() |
Super gaaf allemaal!
|
gisteren bij Ruud wat besteld.
- 4 G60 wielbogen - GTI bagetten - GTI 16V logo voor de gril - dakspoiler - middenconsole - 2 zijkapjes van de voorste stoelen allemaal nieuw en origineel ;-) |
Super gave auto voor mij echt de mooiste kleur die je kan hebben om een mk2 GTI.
Koester hem zou ik zeggen echt een plaatje is het. En de wielen vind ik ook super :thumbup: |
vandaag mijn bestelde onderdelen gaan ophalen voor de MK2
- 2 nieuwe G60 spatborden - 4 nieuwe G60 verbreeders - nieuwe bagetten + gti logo's - GTI16V logo voor in de grill - nieuwe voor spoiler - 2 nieuwe zij voorruiten - nieuwe middenconsole tword ne nieuwe GTI :-) |
|
:thumbup:
|
|
KR blok ligt er terug in. volledig groot onderhoud gegeven, nieuwe carter, alle riemen vervangen,
spagetti supersprint, boite en onderblok zwart gelakt enz.. vele nieuwe onderdelen zijn toegekomen, - nieuwe ruiten en rubbers - G60 spatborden - G60 spatbordverbreeders en bagetten - 16v logo's - achteraan ruitenwisser eraf en dichtgelast. - volledige custom uitlaat van Maqracing. 11 februari beginnen we te slissen, de golf terug voorzien van een laagje Oakgreen lak. één van de dagen zouden mijn bestelde Compo's TH moeten toekomen.. heb reeds een sete 15' Zender Turbo velgen bijgekocht. ![]() deze velgen worden vermaakt naar.. Zender Turbo 17' 3 delig Centerlock ! |
Super wielen project!
|
Kijk dat zijn geen halve maatregelen.... Ziet er super uit!
|
indd erg benieuwd naar de set wielen :thumbup:
|
De compomotif th gingen niet door heb ik gelezen op een ander forum, wel jammer
|
Quote:
idd, ben al 10 weken aant wachten op de compo's TH.. gisteren krijg ik een ber dat ik nog zeker 8 weken moest wachten!! pff, ze mogen ze steken waar dat er geen daglicht is.. |
|
|
hahahaaa idd..
|
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 13:30. |