![]() |
Leuke dag gehad volgende keer weer van de partij.
Sneu einde voor Ron met zijn auto dit gun je niemand. |
Hier mijn aandeel : http://www.mijnalbum.nl/Album=UBWNNWHH
|
voorproefje van deze heerlijke dag ( met een bizar einde...sterkte daarmee ron).....rest volgt morgen
![]() |
foto,s
Quote:
bedankt voor de foto,s van me caddy :thumbup: ![]() |
Sterkte Ron. Dit gun je niemand!
Meeting was goed verzorgd! |
Hier mijn aandeel. Staat nog meer op deze faceboo pagina
vw speed |
Ik kon helaas niet aanwezig zijn omdat ik nog wacht op 2 andere buitenspiegels en een APK :(
Locatie ziet er goed uit en ik zal deze noteren voor het volgende jaar en ik hoop mijn spullen dan eerder klaar te hebben dan ergens halverwege het seizoen :rolleyes: :) Balen voor Ron, hij en zijn auto zijn/is toch altijd een groot voorbeeld geweest voor velen. Al gaat het hier gelukkig alleen om materiaal en heeft hij er zelf niks ernstigs aan overgehouden, het is toch wel heel erg zwaar om dit mee te moeten maken na alle uren werk enz en gun ik echt niemand :shake: |
Quote:
Volgens mij heb ik iets gemist.... verkocht Domi ? Why ? :confused: |
Quote:
Jep verkocht. Vorige week donderdag. Wees niet bang, hij is in goede handen in het hoge friesland ;-) |
die brand, is dat de GT-ZZ-57?
|
Ja.
|
godver, was echt dik ding.
|
Quote:
En nu ?? :cool: |
Quote:
Genieten :tongue: |
![]() |
Wat a shame
|
Dit doet pijn aan je ogen. Sterkte Ron!
|
:(
|
Buiten de brandschade ook een aardige plooi opgelopen, zal me benieuwen of die nog opgemaakt wordt..
hopen dat er een goed taxatierapport en bijbehorende verzekering bij was...anders dubbel zuur. |
Laten we het hier verder over de meeting hebben aub.
Als Ron wil reageren doet hij dat vanzelf wel, maar zal nu nog even te pijnlijk zijn. Alles is speculeren dus laten we het over iets anders hebben. De Frido van Ruud bijvoorbeeld. |
All times are GMT +1. The time now is 09:41. |