![]() |
De inlaten blijven toch gaaf van een vr6!
Die gaat lekker klinken :thumbup: |
Thanks !!
Weet ik wel zeker dat die lekker gaat klinken :D heb ook nog een middedempervervanger liggen maar rij eerst eens zo lijkt me verstandiger haha |
Mooi pijpje, hoor.!
|
Thanks ronnie !
|
Vandaag een hele dag verkloot aan het puzzele met het aansluite van de kabelboom heerlijk als ze erin hebbe zitte knippe,solderen en dergelijke !! Heb hem nu netjes en aangesloten moet nog een stukje kabelboom krijgen op het blok zelf naar de injectoren en sensoren toe en een nieuwe koppelingscilinder komt ook maandag binne
Frontje zit er ook voor nu dus het einde is nu echt in zicht kan niet wachte om een rondje te gaan toure :D en foto's te schiete foto's !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En alle sloten ook maar nieuw gekocht bij BOELM ik had 2 sleutels en me koffer kreeg ik niet meer afgesloten van buiten uit ![]() |
Golfje heeft gelopen !!
moet nog wat kleine dingen verhelpen maar dan is die ook echt klaar :D Wat er nog gebeuren moet is - koppeling goed ontluchten - dash weer dichtbouwen - kabeltjes ff goed solderen heb nog wat kabelbreukjes ontdekt Vol gooie en RIJDEE :D |
Eerste ritjes zitte er al op ;)
alleen een raar probleempje heb ik nu wel Als ik de auto op contact zet loopt mijn brandstofpomp niet hij word dus niet geschakeld via het relais ( hij loopt wel als ik hem direct schakel via pin 87 en 30 ) dan word de pomp dus meteen aan gestuurd ik heb al 3 relais geprobeerd 2 die ik had liggen en 1 nieuwe maar word niet geschakeld via mijn relais iemand een idee wat het kan zijn ??? |
Komt waarschijnlijk geen geschakelde plus op het relais.
|
weet een van jullie welke kabels van van de brandstofpomp zijn ??
|
Pompje doet het weer zoals het hoort ;)
Vandaag nog even verder gegaan met de uitlaat hebbe lang zitte dubbe over de middedemper toch besloten deze weg te laten en ik moet zeggen ik ben heel tevreden :D hoor nu tenminsten dat er een 6cil in ligt haha ook heb ik nieuwe schakeltoren eronder gehangen want die anderen bleef niet in de achteruit staan Zaterdag ga ik weer verder met hobbye hier nog een sfeer foto ![]() |
nice,alleen die plaat daar ben ik niet kapot van.als je hem terug op zijn plaats hangt maar dan onder de koelgaten heb je nog net zoveel koele lucht doordat de stroom achter de plaat langs ook wel naar binnen gaat.dus echt veel zin heeft het ook niet zo[en het ziet er niet uit :tongue:]
|
Ik was al aan het wachten op de eerste reactie van die plaat :D
zelf weet ik ook nog niet echt wat ik er mee moet haha zat ookal te denken aan een amerikaans plaatje |
Quote:
Weet niet hoe de politie er bij jouw in de buurt over denkt. Ben onder de boete uitgekomen door te zeggen dat ik de plaat er voor een fotoshoot op had zitten :D |
Ja de politie... die moete me zowiezo eigelijk altijd wel hebben met me opvallende buitekant haha
ik heb nog geen idee wat ik met die plaat doe eigelijk liefste had ik er geen ziet beter uit haha |
Morgenavond en zaterdag weer verder aan de golf
- uitlaat aflassen - koppelingscilinder vervangen die lekt - accu in het koffer plaatsen Zolang het weer zo blijft ga ik er toch niet mee rijden dus kunnen we nog lekker wat hobbye |
Gister en vandaag nog aan de auto gewerkt
- uitlaat zit eronder - koppelingscilinder zit er ook in en koppeling is eindelijk fatsoenlijk ontlucht - accu is ook ver plaatst moet alleen nog kijke hoe ik die kleine kabels van de plus en min ga leggen of ik die ook moet verlengen of dat ik voor in punt maak en de auto nog effetjes naar buite gerolt en wat foto's gemaakt alleen helaas telefoon kwaliteit.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit :thumbup: Zou er alleen nog donker achterlichten in doen :D
|
![]() zo,je bent niet bang :D klinkt geweldig he een vr met alleen een achterdemper :thumbup: |
Zit je niet met je DB denkje? Ik heb een 16v tje met open uitlaat waar zsm een extra demper tussenkomt :D
en 95DB mag je toch hebben op de meeste cirquits? Verder mooi project ;) |
Quote:
Krijg altijd kippevel als ik hem door trek :D @ Johan het valt nog mee de 16v van een vriend van me maakt meer herrie of dat komt doordat die zo hoog toerig zijn en tamelijk schreeuwen @ Gino thanks kerel :thumbup: ennuh wat de achterlichte betreft die komen er zaterdag in :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:17. |