![]() |
Dikke bak zeg!
|
Dank!
Ondanks de laatste reparatie aan de uitlaat, begon ie toch weer wat meer geluid te maken dan ik leuk vindt... Natuurlijk een stuk voor de laatste reparatie nu gescheurd :screwy: Maar weer een lapje erop en hij is weer stil :D Straks naar de F&I kijken :cool: |
Quote:
Idd, same here. Goedkoop en goede levering. Voor 60 euro een nieuwe radiateur, waterpomp en thermostaat voor een Golf 1.. :redface: De volgende vraag is hoe de kwaliteit is. Op het eerste gezicht prima, maar de praktijk zal het leren :) |
Meeste is gewoon Bosch-kwaliteit :cool:
|
dus de knalpotherrie is weer under control :D , zal je altijd zien dat ie ergens anders weer gaat scheuren
|
Ja moet eigenlijk een compleet nieuwe onder, maar nog bezig met werk ( huidige failliet) en een aanstaande scheiding; alle centen hard nodig :screwy:
|
Quote:
damn joram,niet best.....sterkte! |
dat zijn inderdaad geen leuke berichten, sterkte verder.
|
dit zijn mindere berichten Joram :(
|
:eek: Jeetje! ...dat klinkt idd helemaal niet fijn Joram....; sterkte met alles! :(
|
Thanx guys :redface:
|
Gave Corrie! Mijne is eigenlijk het zelfde ^^,
Sterkte met de rest!! Grtzz antoine |
Komt goed, vanmiddag wel de deurgreep gemold :screwy:
|
moet ook rustig een deur opendoen he :D , de buitenkant of binnenkant?
|
...waarschijnlijk aan de buitenkant, is nl. een bekend zwak punt van de 53i ;)
|
sloper :D
|
Is ook een k#tconstructie idd :D
Zie mooie setjes op ebay om het te fiksen, iemand ervaring ermee? |
oke goed dat ik het weet, zal heeel voorzichtig mijn handgreep opentrekken voortaan :D .
staat zo lullig als je ineens met een handgreep in je handen staat in het winkelcentrum |
Vandaag besteld, es kijken hoe dat werkt :cool:
|
Vandaag maar es de remklauwen aangepakt;
nieuw; FF opwarmen af en toe bij een lekker vuurtje annex bbq; (oude lpg tank / stuk pijp / 2 schanieren / kadett reservewiel) Ontluchten is ff wennen met ABS erop, maar goedgekomen en alle lampjes uit :thumbup: Het belangrijkste; ik heb weer een handrem :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 17:46. |