![]() |
He Tom,
Van harte met je nieuwe aanwinst. Ik sluit me bij de rest aan hier, ti's een hele knappe auto (voor z'n leeftijd). En het beste is: Hij is MARSROOD Doe je ding !!!! En we gaan volgend jaar ff een foto-shoot houden van alle Marsrood-drivers hier (er komen er steeds meer !!!!!) Sukses kerel !!!!! Grtz............. LRR Ps: Nice rims...... (verklap je me ff hoe je dat polijstwerk zo mooi doet ????) |
super netjes.
mh kop wel plaatsen heb je een beetje meer vermogen dan normaal. |
Maar aangezien het blok pas 68.000 km heeft, vind ik het zonde om de kop er af te halen... (en hij is lekker zuinig nu!)
ps. velgen net even gepast... ![]() ![]() |
moet wel flink zakken nog dan trouwens...
|
dat zier er goed uit!
EDIT: je hebt je Jetta aan Daniël hier uit Damwoude verkocht zag ik. die staat er ook nog goed bij :) |
dat ziet er ZEKERS goed uit!! :eek:
|
ja ik moet toegeven dat ik bij de eerste foto niet overtuigd was maar nu ik ze onder de wagen gezien heb super :D
|
Stommie, staat erg leuk die koekjessnijders ! maar zakken mag wel, je heb toch last van hoogtevrees ? ;)
|
tommy kennende zal ie echt wel zakken... en wat blinkt ie toch zeg!! wel net zoveel poetsen als de vorige eigenaar he!!!!
|
Dit word echt mooi tom! Wat voor bandjes komen er om??
|
Kijk, dat zie je tenminste niet zo vaak. Ben erg benieuwd tommie
|
voor komen er 165/45-ers om, achter 195/45
ga er snel mee aan de slag... als de adapters er zijn moeten ze er zo onder kunnen! :D |
die spatlappen moeten blijven!
|
moet ik nog even kijken, maar dat zit er wel in....(dat ze blijven)
|
Mooie bakje Tom! Ziet er echt super uit! En die kleur is uber! :D
Veel suc6! Ik sluit me aan bij Fred, een marsrood fotoshoot :) Lijkt me super! |
Man man man, thom! Wat een superstrakke auto....En die cookies eronder maken er helemaal wat geils van! :D
(Het is jou BTW wel toevertrouwd om een auto mooi te maken!) |
Quote:
Spatlappen op de grond! :D |
je gaat teveel met menieman om bmm..... schiet wel op zo, al 1450 posts
|
Quote:
haha, thanks... |
:eek: SOW! die is echt netjes! dat is een goede koop geweest. veel plezier er mee! :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:00. |