![]() |
Ziet er netjes uit Salih! Die uitlaat is het einde man!
|
Ik denk, Salih, dat ze het niet daarover hebben... ik denk gewoon dat er een hoop hoge nood hebben hier, en uitgelaten willen worden! :D
|
Is die uitlaat te koop :D
Nette golf , vind de velgen er super onder staan . |
jullie zijn gewoon allemaal jaloers.....
stuk voor stuk! :D |
nou, morgen een beetje spullen halen voor de 3!
- Momo Team 30 stuur - Hella Colour Magic (de zwarte) - Hella knippers in smoke kleur! Gaat weer lekker dus! |
Mooie bak man. Ik vind het wel wat, die wielen zijn ook erg leuk passen goed bij de wagen. Ook mooie ideetjes hoor Magic's passen altijd mooi.
En ik zal eerlijk zijn, (wilde eerst niks zeggen over je uitlaat aangezien iedereen er over valt en zeurt) Ik wilde die demper vroeger erg graag hebben ik vond die echt top. Gr en succes ermee. En geniet van de kleine samen met je vrouwtje. |
Ik vind die uitlaat stiekem wel cool :thumbup:
Lekker jaren 90! |
+1
|
och ja... wilde er volgende week eigenlijk mee aan de gang!
maar aangezien ik alles buiten moet doen, denk ik dat ik nog maar even wacht er mee! Maak er wel geen foto meer van! :D Kan er iig niemand meer over 'zeuren'! :tongue: En Ronnie thnx man! :thumbup: |
Hier de foto van de goodies! :cool:
Van het weekend efkes monteren, en dan ziet hij er weer wat uit zoals ik van al mijn Mk3's gewend ben. :thumbup: Volgende update is niet spannend, wat dat is wat onderhoud. D-riem en spanrol en nog wat dingen! :thumbup: Foto: ![]() |
dat gaat leuk staan!!:thumbup:
|
mooi spul weer ja! :cool:
|
thnx mensen, ga het morgenavond er inzetten.
Kleine Momootje doe ik zaterdag wel! :thumbup: |
Mooi spul weer! :thumbup:
|
ai, dat gaat er nice uitzien !!! en laat die velgen er maar onder. Vind ze uber zo.
+ 1 |
thnx mensen! :thumbup:
Knippers en achterlichten zitten erin, zaterdag als het lukt de Momo erin. En dan is het best. En dan weer wat zoeken ervoor! :D |
Leuke spulletjes Salih :thumbup:
|
Quote:
thnx Nigel! Alleen de koplampen vloeken een beetje nu, zit nog te twijffelen tussen eigen gemaakte smoke of de Hella versie? :rolleyes: |
Zo alles is gemonteerd! :thumbup:
Hierbij de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je ziet, zijn de koplampen helder! :rolleyes: Dus die worden verwijderd, en gaan we op zoek naar zwarte Hella's en anders doe ik er smoke koplampen in. ;) |
Achterlichten staan super!
Je zingt wel graag zeker? Zie geen radio :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:31. |