Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Passat W8 station gekocht! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104530)

Hight 12-10-2012 14:12

bijna ne tzoveel als mn vr6 dus..

dikke bak verder!

Black Devil 01-11-2012 21:14

Stads- en kentekenlampjes vervangen voor witte LEDS, ook gelijk de kentekenlichtunits vervangen. En ga morgen de xenonlampen voor nieuwe Osram vervangingslampen in 5000K.

Nieuw raammechaniek rechtsvoor omdat deze lek is en ook het portierslot want de microschakelaar is stuk.






Black Devil 01-12-2012 16:45

Morgen een setje nieuw verdichte A8 Stars ophalen, kon het toch niet laten. Nu heb ik nog de hele winter om banden en een schroefsetje te scoren.

gtipower 02-12-2012 11:50

komen toevallig die Stars uit Kampen?

Black Devil 02-12-2012 13:09

Ja, setje van Ronald gekocht. Kom net thuis, ga ze zo maar eens opbergen in de garage.






jetta mk1 '82 02-12-2012 13:13

Mooi setje glimmertjes kerel :thumbup:

Black Devil 07-01-2013 22:09

Zoekende naar een schroefset, waar mijn voorkeur lag voor een KW set toch een ander merk gekocht. Heb een nieuwe AP schroefset kunnen kopen voor een heel mooi bedrag dus kon het niet laten....

Banden word 225-40-18 dus geen superplatte sjiit dit keer met eigenlijk 2 redenen.
Ten eerste de draaglast aangezien het een tank is en ten tweede gaat hij niet op de grond, is toch een beetje de 'luxe' wagen.

Dat het maar snel zomerwielenweer mag worden.

Christiaan 07-01-2013 23:07

Benieuwd naar je ervaringen met de AP set onder de passat.... Ook nog zoekende...

Black Devil 07-01-2013 23:20

Ik ook ja. Heb een orgineel sportonderstel, is wel een beetje hard maar auto is voor mijn doen toch iets te zweverig, mag allemaal wel wat strakker zeg maar en ook lager. AP blijkt ook niet bikkelhard te zijn dus we gaan het meemaken.

Heb trouwens ook de instapschade van beide stoelen laten repareren, leer weer netjes laten verven en de pookknop vervangen ivm kleur er een beetje af. Parafanplaat vervangen en maandag komt er een nieuw orgineel VW voorruit in.

Ik ben er ondertussen bijna met de auto weer in nette staat te brengen, na verlagen en wielen is hij af en kan ik weer verder met de Country, in november is de planning om daarmee 5 weken naar Marokko te gaan rossen door de woestijn en het atlasgebergte.

De Pul 07-01-2013 23:20

die ap rijd super hoor,had hem onder de a4 en vond het geweldig.niet kneiterstug maar ook geen giga lange demperslagen.sportief comfortabel dus.molle [edition-blue] heeft de set op mijn aanraden ook onder de passat gezet en is goed te spreken.

beste glimmers erdem:thumbup:

Edition-Blue 07-01-2013 23:22

Mooie wielen, zal goed staan!
De die ap set niks op aan te merken, ben er dik tevreden over!

g-loudertje 07-01-2013 23:28

Gaat zeker dik staan!

Black Devil 19-01-2013 17:40

Zo, die is naar beneden! Ik zeg dit niet snel maar wat een klote werk met al die draagarmen die vastgerot zitten en het geklooi met die 4-motion wat achter extra werk geeft, uitlijnen was ook een drama omdat de excentrische bouten achter vastgerot zaten.

Maar het is wel gelukt uiteindelijk en de boel is redelijk knap uitgelijnd. En wat rijdt dat super lekker zeg, beter dan ik had verwacht! Super strak, geen overhellen meer, stugger maar niet knetterhard, auto heeft nog goede veerweg. Ik heb hem ook niet helemaal plat gelegd want daar vind ik het de auto niet voor eerlijk gezegd en wil hem niet slopen.

Ben niet pimpin' laag maarja misschien komt dat toch later :)


















guusvandevenne 19-01-2013 17:49

Super dikke auto!

jetta mk1 '82 19-01-2013 22:37

Net stuk gezakt, word tijd voor de zomer(wieltjes) ;)

Black Devil 20-01-2013 00:52

Brrrr koud buiten, nog even geduld dus voor het zomerrubber.

Rallye 20-01-2013 01:07

Ziet er netjes uit.
Wel nog genoeg comfort na die verlaging ?
Drempels zal je wel langzamer moeten nemen aangezien ze op orginele hoogte vaak al wat raken.

FalleNk810i 20-01-2013 12:02

Mooie verlaging hoor zo!
Dikke bak, en met die stars komt het van de zomer helemaal goed zie ik :)

Black Devil 20-01-2013 12:52

Quote:
Originally Posted by Rallye
Ziet er netjes uit.
Wel nog genoeg comfort na die verlaging ?
Drempels zal je wel langzamer moeten nemen aangezien ze op orginele hoogte vaak al wat raken.


Ben eigenlijk alleen golfjes 1,2,3 gewend helemaal op de grond dus dit is echt heerlijk. Heb echt geen last met drempels oid.

Met de Stars is hij naar mijn idee echt wel af en niet al te plat rubber want dan moet je lager om de kasten te vullen.

The Skinnmeister 20-01-2013 13:11

Ziet er vet uit zo met die verlaging, heb zelf ook zo'n Passat (1.8T) maar nu weet ik dat ik het ook wil :D


All times are GMT +1. The time now is 03:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.