![]() |
![]() Ik kan een volledige stuuruitslag maken , en lopen niet aan Banden voor zijn niet goed meer maar heb er twee nieuwe Toto 205/35/18 banden bij gekregen en stoep schade valt reuze mee . |
Heerlijk zo dat jij je eigen plan trekt! Ik wil 18" en ga dat doen omdat ik het mooi vindt! +1
|
Mijn mening...........Oerlelijk,net een auto van een pizzakoerier.
|
hoe vaker ik er naar kijk, hoe netter ze gaan staan!
al blijf ik er wel bij dat dit te grote tieten zijn in een klein behaatje! :D |
Quote:
Nou bedankt ik zit ook op het golf cabrio form , daar vinden ze het allemaal vet. Ik ben ook bezig met mijn Golf MK I moet verder nog aan gewerk worden doe ik deze winter maar hoe zij deze velgen dan ? ![]() ![]() |
leuke wieltjes,smaller bandje erom en zo onder de cabrio,plat op z'n bek.
dat is trouwens een beetje gemeengoed hier,'pimpstyle' is voor de meesten hier[including me] uit den boze. |
even een mening van mijn kant : ik vind het eigelijk best wel kunnen, ook leuk dat je het toch probeerd.
maar het type velg vind eigenlijk een beetje te DUTCHBEAST achtig ,een beetje meer classic type velg zou beter staan bij een cabrio waarvan het model toch uit de jaren 80' komt |
Quote:
Wilde net antwoorden maar :iamwithst is makkelijker swa edit: zou geen witte bandenstift meer gebruiken op de nieuwe ;) |
Quote:
:thanks: :goodpost: :woowoo: :d ik ben de velgen nu al weer vergeten ;) |
Quote:
Als je mijn post goed hebt gelezen komen later toch de ATS cup velgen er weer onder ,ik wil ze opknappen en laten polijsten Deze dus ![]() |
dus zeg ik toch ats maar dan met een smaller bandje en plat op z'n bek :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Bedoel je 185/45/R15 er zit nu 195/50 R15 op de ATS velgen ik hou van advies ik kan ook de schroefset nog lagerzetten maar dan kan ik hier door de stad niet meer rijden door al die heuvels in de weg . |
maar geen 165/50, doe dan maar de 185/45 dat vult nog tenminste nog een beetje!
|
185/45 kan idd,dan moet je wel iets zakken maar niet gek veel.kun je hem meteen beetje rechter/verder voorover zetten,hij hangt nou 'in de kont'
|
ik wil trouwens die andere er wel eens onder zien in het oranje,volgens mij is dat best wel vet.
|
Quote:
Een 45 hoogte index is al flink platter en door met de breedte iets te zakken krijg je een meer "getrokken" effect. Weet niet of je dat mooi vindt? Zakken kan nog wel zou ik zeggen, gewoon iets schuiner aansnijden en blijven oefenen :D heb zelf 195/45/15 toyo en dat vind ik mooi staan op een velgbed rond de 8j |
Quote:
Ja lijk me wel wat maat ik kan hier in Heerenveen niet veel lager , ze hebben hier idioote hoge drempels in de weg gemaakt . Zelfs de streekbus rijd hier niet meer door het centrum door dat ze hier van die hoge drempels hebben ,ik moet er met deze hoogte van mijn auto nu al over heen met 10 Kmh . |
ga dan voor 195/45, kijkt ook al anders en dan kun je hem gewoon op deze hoogte laten staan!
|
Quote:
Ik heb daar nog niet gereageerd. :D :tongue: Maar ik vind het wel tof dat je lekker je eigen plan trekt. Dat maakt discussie mogelijk en dat is leuk. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |