![]() |
Is in Breda klopt!
heb hem vant weekend rondom cm of 2 lager gedraaid, en een skidplate-tje onder de carterpan gelast. Maar ik raak nog niets dus dat kan nog best een stuk lager :D De schakelstangen gereviseerd+afgesteld want schakelen naar zn 3 was echt drama. Al met al gaat ie steeds minder rammelen en steeds lekkerder rijden. :shake: verse achterlichtjes en pijpje! |
Mocht iemand een net setje spatborden hebben liggen hoor ik het graag trouwens, als ik die heb kan ik hem gaan strakzetten en in een vers kleurtje rollen!
> Mat Mexicobeige :cool: |
Ik vind em gaaf, en mat mexicobeige zal ook erg mooi worden denk ik!
|
Stoer ding! Is dat beige ook de originele kleur? (Aan de binnenkant van de deuren te zien)
|
Heerlijk ding zo te zien. Steekt mooi af tegen het gemiddelde wagenpark in Nederland :thumbup:
|
Vorige week wat bad karma; bak in de soep gedraaid en een kapotte koelslang
Aangezien het mijn woon-werk cruiser is, moest er meteen een nieuwe bak onder. Na een korte zoektocht een CHD 5- bak gevonden. Enige nadeel waren de 100mm bakhomokineten...die moesten overgezet worden op mijn 90mm oud type diesel aandrijfasjes....wat uiteindelijk gelukt is na de assen iets af te draaien! Verder de 4-baksteun verslepen en gelast naar 5-bak steun....schakelmechaniek aangepast etc. etc....Was even zoeken en meten maar het is gelukt! Geniaal snelwegrijden nu, 130-135.... no problemo! |
Gaaf karretje. Beige zal hem goed staan :thumbup:
|
issie inmiddels al van een nieuw kleurtje voorzien?
|
Quote:
Topic is ruim 3 jaar oud en tevens is het kenteken niet meer bekend bij de RDW ;) |
Auto heeft een ongelukje gehad met een grote aanhanger en is na een rondje autocross naar de sloop gegaan...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:24. |