![]() |
76.1mm Alberto.
Ik probeer eerst mijn eigen systeem aan te passen om de juiste sound te krijgen, lukt dat niet dan knallen we deze er onder. |
Ik ben benieuwd douwe. Denk dat je met een ongeblazen vr sneller een mooie sound hebt. En anders kan je die nieuwe uitlaat er alsnog onder knallen. We ademen zelf tenslotte ook niet door een rietje heh. :D
|
Was gezellig dowke ;)
Mooiste is bij ongeblazen VR, 1 einddempertje, en dan zou ik die kleinere gebruiken die je van mij hebt douwe.. geloof me dan heb je wel knappe sound ;) |
Was zeker gezellig Paul!
Binnenkort de boel maar eens aanpassen en de middendemper dumpen. Afgelopen zondag even GooiGolf zijn golf 1 vr6 met alleen achterdemper beluisterd en dat klonk super! Het uitlaatsysteem hebben we dan ook met zijn 2en gelast maar ik had t nog niet gehoord. |
Wat voor luchtfilter heb je Douwe? VR6 klinkt ook erg gaaf met een kelkfilter van K&N. Dan hoor je echt het roffelende aanzuiggeluid=VR6
|
|
Lift die bovenste kap maar eens een paar cm en dan rijden.... :D
|
hey douwe ..mooi aleen achterdemper gebruiken daar knapt geluid van op .
vooral als je boven de 3000 komt hahahah , |
Quote:
lekkaaaaaaaaa :tongue: :thumbup: |
Zal binnenkort de k&n er eens op zetten en dan eens horen wat dat doet.
|
Douwe, had je ook niet anders blij nieuws? of ist nog Sssssssssssssssst
|
|
Dat ga je wel horen grutte vriend... ;)
Jammer van de uitgestelde update.... maar dat lezen we tzt wel |
Net even een stukje wezen toeren met de k&n erop.
Dat maakt toch echt wel een hoop verschil zeg, damn! Dit is gewoon weer de vr6 sound! Thnx René Net snel ff een paar filmpjes geschoten op de Style manier, iphone tussen de hoofdsteun klemmen en gaan met die banaan. Werkt perfect! Het geluid is niet met het echt te vergelijken en veeel te zacht op de filmpjes: |
Nu nog even de tussendemper er tussen uit jensen en hopppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
dit klinkt al mooi stuk beter douwe ,
idd aleen achterdemper rest weg .hahaha |
Gaat ie dan niet ploffen als je het gas loslaat met alleen een eind demper. Of heb jij er nog een kat en vlammen dover tussen zitten.
|
Hij ploft nu al lekker zonder kat en vlamdover :d
|
Ik heb alleen midden en eind demper geen kat en vlamdover. Alles 63,5 mm en plof erover :D. Maar hij mag van mij wel minder ploffen.
|
Haha lekkerrr!
|
Quote:
Die van mij ploft niet bij normaal rijden, alleen bij lekker door trappen. |
straightpipes zuurtjes ;)
|
Klinkt goed Douwe! Zo`n geluid maakt gewoon een gevoel los van; ik wil ook VR6!
|
Thnx René
|
Mooie wagen zo. Kleur is super!
|
Super wagen! En dat geluidje van een VR6 blijft natuurlijk nooit vervelen! :thumbup:
|
Thnx!
Nu nog een probleempje met de dimlichten oplossen. Alles werkt behalve de dimlichten. Eerst werkte alles perfect en spontaan zijn deze er mee opgehouden. |
Dimlichten zijn bij mijn MKII ook een keer spontaan uitgevallen....contactslot vervangen was bij de mijne de oplossing.
|
Contactblokje is reeds nieuw.
|
Verd... Dimlichten doen nog steeds niets :mad:
Nieuwe lichtschakelaar, nieuwe kabelboom van schakelaar naar, zekeringen heel, andere knipperlichtschakelaar maar branden ho maar :mad: |
Heb je op positie 7 in je relaiskast een relais 53 zitten?? Zo nee, is dat je probleem...
|
Waar is dat relais dan ineens heen? Opgelost? Weggevlogen?
|
Quote:
PS.: 't Zou wel erg toevallig zijn, maar... zijn de lampen niet gewoon doorgebrand? Allebei tegelijk, ik weet het... ;-) Anders blijft er niets anders over dan met een voltmeter of testlampje de bedrading van de stuurschakelaar te volgen! |
Oeps, te snel gelezen... dacht te lezen: mistlichten...
|
Lampen zijn heel Erik, er komt geen spanning bij de lampen.
|
Quote:
Zou toch eens je contactblokje eens testen dan. Kachelblower werkt wel? |
Quote:
|
Ja Alles maar dan ook alles werkt verder
|
Dan kan het toch niet zo moeilijk zijn? Gewoon spanning meten op de volgende punten:
Vanaf 56b op de stuurschakelaar gaat een gele draad naar A21 op het zekeringenpaneel. Dan door zekeringen 22 (L) en 21 (R), en dan van C5 met geel/zwart naar L-dimlicht, en van C6 met geel naar R. Misschien zit connector A niet goed in het zekeringenpaneel? |
En opgelost!
Dank voor de hulp Erik, na grondig onderzoek bleek de gele draad vanaf de stuurkolom schakelaar kapot te zijn... Deze is waarshijnlijk ergens achter de stuurpen blijven hangen en zo stukgetrokken. |
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |