![]() |
goed bezig arjan:thumbup:
|
Mooi man, gelukkig dat je geholpen bent.
Hoe is het eigenlijk met je motor gesteld? Gr Ronnie |
hier ff de foto's van de polo die gister net terug is van de spuiter moet m zelf nog afbouwen daarom zit de bumper nog niet helemaal netjes, en de grille lijst ontbreekt hier nog want die moet er nog in gelast worden maar ik wou m ook aan de binnenzijde goed in de coating hebben dus daarom nog ff niet vastgelast
hier geen roest meer achter t banaantje linker voorscherm ook geen roest meer en de schade weer weg |
Zo staat ie der nu bij :D |
netjes arjan:thumbup:
ziet er weer goed uit,lekker strak. |
ziet er weer netjes uit arjan :thumbup:
volgende keer niet zo kleefe tusse raalte en lemelerveld :tongue: zal is ff kijke of we dat hemeltje nog mooi strak kunnen krijge je heb bericht van me terug :D |
kleven? :tongue: waren nogal trage donders daar :screwy:
|
Voordat ik richting assen ging voor de uit tocht van D.A.F. ff een paar foto's gemaakt van m'n eigen wagentje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice :thumbup: die dakrails doen het hem :D
|
coole foto's,die waar de carr.kleur in terugkomt,erg gaaf....
|
heb je nu aan maar aan de linkerzijde een knipperlichtje? :confused: verder weleen leuk ding! :thumbup:
|
klopt daar zijn ze de gaten van vergeten te boren voor t spuiten....
|
Zojuist ff een nieuwe lagunalip gemonteerd :thumbup: weer lekker laag zo aan de voorkant :D Zat me net al af te vragen waarom ie nu zoveel lager is als met de oude bumper en laguna lip maar dat komt omdat ik toen met de winter (ballon) banden reed..... Scheelt wel ff een stukje zeg maar :D |
![]() Doen of niet? |
veerpootbrug gemonteerd |
De BBSjes er maar onder gedaan :cool: lijkt op zich niet gek zo vind ik :thumbup: |
Als je dat zelf vind is het goed he :thumbup:
|
netjes arjan:thumbup:
|
Ziet er zeker goed uit, beter dan ik had verwacht :)
Mag alleen wel nog spacertje achter :P |
Spacertje... hoe wil je dat pas gaan maken dan ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:26. |