Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Summertopic jettaracings jetta's! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30171)

LuNaTiK 13-12-2009 18:42

Goed bezig Wytze! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Zolang je hem maar niet ophoog schroeft zal het wel weer een knap staaltje vakwerk worden!

Richard 13-12-2009 18:48

Quote:
Originally Posted by Alberto
even beune jochie :D

heb wel wat werk voor hem als ie wil :thumbup:

jettaracing 17-12-2009 23:07

En het 'spul' zit in de kleur !, we hadden op het werk even een uurtje tijd over ,dus maar even de cabine in gedoken met de verfkwast !

Volgende week maar eens meenemen naar huis ,kan ik er mooi even mee aan de gang in de kerstvakantie :thumbup:

O ja, en dan 'beunen',daarvoor moet het eerst weer een beetje warmer worden in de schuur :tongue:

breadfan83 17-12-2009 23:23

Mooi wit is niet lelijk! :D

Ben benieuwd hoe het gaat staan, en dat met die Rellie-grille vind ik zo'n slecht idee nog niet! :thumbup:

De Pul 17-12-2009 23:54

netjes:thumbup:

Rallyegolf20vt 18-12-2009 10:16

Als je de spoiler er even een beetje vlot onder sleutelt Wytze, kun je mooi even bijbeunen bij de gemeente als sneeuwschuiver. :D
Die hebben ze hier blijkbaar niet :confused:

jettaracing 18-12-2009 13:06

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Als je de spoiler er even een beetje vlot onder sleutelt Wytze, kun je mooi even bijbeunen bij de gemeente als sneeuwschuiver. :D
Die hebben ze hier blijkbaar niet :confused:

Ben gister al genoeg aan het sneeuwschuiven geweest met de rode :thumbup: , de witte komt toch niet uit de schuur met dit weer! :tongue:

variant110 18-12-2009 20:30

ik heb een mooie nieuwe beunput aangekocht dus rustig krijgy ie het niet hahaahah

Alberto 18-12-2009 21:24

Quote:
Originally Posted by jettaracing

O ja, en dan 'beunen',daarvoor moet het eerst weer een beetje warmer worden in de schuur :tongue:
lekker warm in 10 min :D

variant110 18-12-2009 22:10

is niet nodig alberto ik start de motor en geef een paar keer gas dan is ie ook wel warm hahahah

jettaracing 27-12-2009 15:01

Vanmorgen nog even door wat oude cd's aan het zoeken geweest ,en vond nog wat foto's van de jetta's ,toen ze nog origineel waren !!!!!!!!!!

ééntje van de rode , van dit naar

Dit

en twee van de witte ,van dit naar .....

Dit !!!

<en ja de spoiler word aan gewerkt , ga in volgende week even mee bezig ,heb toch een weekje vakantie :thumbup:

Ebut 27-12-2009 15:06

Daar kan de Grote Beurt nog een flinke punt aan zuigen!

Knap stukje werk! :rock:

vw_boyke_vw 27-12-2009 15:14

Dat zijn hele verbeteringen :thumbup: Als ik dat zo zie wil ik ook weer een jetta

Ebut 27-12-2009 15:16

Quote:
Originally Posted by vw_boyke_vw
Dat zijn hele verbeteringen :thumbup: Als ik dat zo zie wil ik ook weer een jetta

Weet nog wel een mooie voor je :D

vw_boyke_vw 27-12-2009 15:20

hahah laat me raden een witte:D Eerst maar eens de variant kwijt zien te raken :(

jettaracing 27-12-2009 15:22

Quote:
hahah laat me raden een witte:D Eerst maar eens de variant kwijt zien te raken :(

weet ook nog wel een rode :thumbup:

vw_boyke_vw 27-12-2009 15:24

meer jetta's dan lief is haha:D zou het liefste weer een zwarte willen :redface:

jettaracing 27-12-2009 22:47

Quote:
meer jetta's dan lief is haha:D zou het liefste weer een zwarte willen :redface:

Kan ook zwart worden gespoten hoor :tongue:

Inmiddels zijn de jetta's van plaats verwisseld ,toen t vandaag even droog was ,en staat de witte op de 'hobbyplek' en kan ik morgen eens met de spoiler bezig !

Momenteel liggen de onderdelen nog te wachten op montage ;)

eens kijken of t morgen allemaal n beetje lukt met monteren ,zal ook gelijk de Azev's even een goede poets/polijst beurt geven ,dan kunnen die er ook weer onder , ben zelf wel benieuwd naar t totaalplaatje :cool:

Het zit er wel in dat de auto een klein stukje omhoog komt :redface: ,hij staat nu constant op de rubbers en dat komt t rijgedrag niet echt ten goede !
Al is het maar 1 cm ,dat scheelt al een heel stuk in rijgedrag !

Maar dat ga ik morgen even bekijken !

vw_boyke_vw 27-12-2009 23:35

Jaaaaa zou kunnen maar dat ik jou niet aan doen ;) Heb je net alles in kleur en dan moet je weer opnieuw beginnen. Benieuwd hoe het staat strax

JettaPowerrr 28-12-2009 22:54

Ziet er knap uit, Wytze, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Gr. Ed

All times are GMT +1. The time now is 13:03.