![]() |
Heb ook weer n model klaar;
Golf 1 met HTN's; ![]() Ben nu bezig met n Golf 5, heb in Duitsland Tarmac's laten vrezen; ![]() |
Gaaf Pim !
|
Dank je :) Hier nog n A4 met 19" Rotiform's
![]() ![]() |
Ik ben niet echt een verzamelaar (meer) maar dit modelletje moest ik hebben :D
![]() Shot at 2012-04-14 ![]() Shot at 2012-04-14 ![]() Shot at 2012-04-14 ![]() Shot at 2012-04-14 |
pirelli 1/18
binnekort te koop voor de liefhebbers
![]() |
@. ronaroot : Gaaf man :shocked: Dat daar een model van is gemaakt!
Is die schaal 1/24 of.. 1/18. :cool: |
Het verbaasde me ook dat ze zoiets gemaakt hebben, en toen ik hem zag moest ik hem ook hebben :D
Is schaal 1/43 en zeer gedetailleerd. |
![]() hele collectie gaat de deur uit..;) |
Quote:
Zeker mooi model man, het idee alleen al dat er een echt beeld is gemaakt. :thumbup: ..ik hoor wel,wanneer ik het modelletje kan ophalen. Oke. :D |
Heeft er iemand een vw derby 1977 als miniatuur? Of waar kan ik dit vinden? Lijkt me wel leuk om te hebben aangezien ik er mee rijd :-)
|
.
|
@ PimVW; kan ik niet iets bij je bestellen? Mooi man!!
|
Quote:
Heb ze volgens mij wel eens van majorette gezien maar de laatste jaren niet meer. |
.
|
Voor mijn EX vriendin gemaakt... voor kerst afgelopen jaar...
![]() MINI cor: ![]() ![]() |
Ook weer wat modellen klaar;
Golf 5 gti met 19" BBSen en RS4 stoelen; ![]() ![]() Golf 5 Zender in wit gespoten en 19" Rotiform's en RS4 stoelen; ![]() ![]() ![]() |
die 19" inchen BBS heb ik ook voor de E30 M3 liggen..
nunogdetijdenzinvindenomheterondertezetten! |
![]() BMW M3 1/10 electro. (Tamiya) Porsche 911 electro. (Tamiya) Dodge Viper 1/10 Voll. Carbon. electro. zeeerr snel! (Corally) Toyota LandCruiser 1/10 electro. uit 1987 (Marui) VintageToys. ![]() Monster Beetle 1/10 electro. (Tamiya) :cool: :D |
Sinds gister weer terug van vakantie,..
Uiteráárd weer wat leuke vitrine vullers gevonden ;) Heb alleen nog geen foto's van een paar maar als voorbeeldjes: Audi A4 STW "Pirro" in zowel 1:18 als 1:87 ![]() '85er VW Santana GLS ook in 1:18 ![]() En nog een nieuwe VW Amarok "Polizei" van de Siku serie.. |
Dit is mijn verzamelingetje.
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 12:46. |